Stefan- Opelvssn
Stefan- Opelvssn
hallo mensen!
ik ben stefan 23 jaar en kom uit het gelderse vaassen. ben vrachtwagenchauffeur van beroep, alleen tijdelijk even thuis vanwege het ontbreken van het roze papiertje voor paar maand.
op mn 19e heb ik een corsa B gsi gekocht(bij sommige wel bekend denk ik) en daar heb ik tot vorige maand mee gereden. ding werd zo slecht dat ik geen zin meer had om er nog geld in te stoppen.
toen op zoek gegaan naar een vervangende auto/project.
toen ben ik terecht gekomen bij een astra gsi 2.0 8v, in 2005 overgespoten in opc blauw. en op paar kleine plekjes na knetterhard. ding had bijna een jaar stil gestaan. heeft spatroest op de achterschermen en onder de deuren. en een klein stukje in de linkerwielkast voor. tevens hadden ze het opel logo achter dichtgeplamuurd :S dit word dus zsm aangepakt.
heb met deze auto niet echt grootste plannen zoals bij de corsa .. maar paar wijzigingen gaan er toch komen.
gr stefan
al bezig met de achterklep
velgen staan te koop.
eerste wijziging aangebracht
tevens angels verkocht komen deze voor in de plaats:
die zijn vorge week besteld en hoop ik eind van de week in bezit te hebben ( duitsland)
gr stefan
ik ben stefan 23 jaar en kom uit het gelderse vaassen. ben vrachtwagenchauffeur van beroep, alleen tijdelijk even thuis vanwege het ontbreken van het roze papiertje voor paar maand.
op mn 19e heb ik een corsa B gsi gekocht(bij sommige wel bekend denk ik) en daar heb ik tot vorige maand mee gereden. ding werd zo slecht dat ik geen zin meer had om er nog geld in te stoppen.
toen op zoek gegaan naar een vervangende auto/project.
toen ben ik terecht gekomen bij een astra gsi 2.0 8v, in 2005 overgespoten in opc blauw. en op paar kleine plekjes na knetterhard. ding had bijna een jaar stil gestaan. heeft spatroest op de achterschermen en onder de deuren. en een klein stukje in de linkerwielkast voor. tevens hadden ze het opel logo achter dichtgeplamuurd :S dit word dus zsm aangepakt.
heb met deze auto niet echt grootste plannen zoals bij de corsa .. maar paar wijzigingen gaan er toch komen.
gr stefan
al bezig met de achterklep
velgen staan te koop.
eerste wijziging aangebracht
tevens angels verkocht komen deze voor in de plaats:
die zijn vorge week besteld en hoop ik eind van de week in bezit te hebben ( duitsland)
gr stefan
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Re: Stefan- Opelvssn
Welkom Stefan
Heeft de Astra toevallig een ander interieur dan het originele GSi interieur?
Heeft de Astra toevallig een ander interieur dan het originele GSi interieur?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
thnx
ja, zat een nieuw model interieur in ja. inmiddels is ie eruit en zit er weer orgineel interieur in.
ja, zat een nieuw model interieur in ja. inmiddels is ie eruit en zit er weer orgineel interieur in.
-
- Moderator
De auto kwam me al bekend voor ja. Ligt toch nog steeds een C20XE in?
Die auto heeft wel een lange tijd te koop gestaan hier in de buurt.
Zo stond hij er eerst bij, toen z'n rieger bumper er nog op zaten:
Die auto heeft wel een lange tijd te koop gestaan hier in de buurt.
Zo stond hij er eerst bij, toen z'n rieger bumper er nog op zaten:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Welkom op ons forum!
Die knippers en lampen hebben meerdere hier op het forum
ook daar weg.
Die knippers en lampen hebben meerdere hier op het forum
ook daar weg.
welkom op agc, veel plezier hier
zover ik weet heb er altijd een c20ne ingelegen, aangezien de rekeningen enz.
voorbumper kreeg ik er inderdaad bij maar die is niet meer te redden. ligt dus al op de stort.
auto komt wel bij jouw in de buurt vandaan, heb m in st maartensdijk opgehaald.
toen ik de auto kocht zat er ook een opel logo achterop de kap die zie ik op de foto's niet.
sticker was er ook af bij aankoop
wel zonde dat hij die velgen eronder weg heb gehaald. zon setje zoek ik namelijk!.
thnx voor de foto's!!!
@ syl-astra
thnx, blijven de mooiste lampen voor astra vind ik (H)
@oenatje thnx
gr
voorbumper kreeg ik er inderdaad bij maar die is niet meer te redden. ligt dus al op de stort.
auto komt wel bij jouw in de buurt vandaan, heb m in st maartensdijk opgehaald.
toen ik de auto kocht zat er ook een opel logo achterop de kap die zie ik op de foto's niet.
sticker was er ook af bij aankoop
wel zonde dat hij die velgen eronder weg heb gehaald. zon setje zoek ik namelijk!.
thnx voor de foto's!!!
@ syl-astra
thnx, blijven de mooiste lampen voor astra vind ik (H)
@oenatje thnx
gr
-
- Moderator
Op kenteken is het idd nog een C20NE, maar er ligt al een paar jaar een C20XE in. Zou wel heel erg zijn als hij die weer terug geswapt heeft
Kap open trekken en je weet het he
En St Maartensdijk idd, daar woont die jongen.
-
- Oud-Clublid
Welkom,
Mooie Astra!
Mooie Astra!
zit een c20ne in .. 100 % zeker haha. komt wel een c20xe of c25xe in .. vind ook beetje apart dat er dan weer een c20ne in ligt. maar komt allemaal weer goed.pascal1109 schreef:Op kenteken is het idd nog een C20NE, maar er ligt al een paar jaar een C20XE in. Zou wel heel erg zijn als hij die weer terug geswapt heeft
@ tommy666& the undertaker thnx
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Welkom!!! En je bent goed bezig met de Astra!!!
De juiste lampen op de juiste auto.
Zo hoort het!
De juiste lampen op de juiste auto.
Zo hoort het!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Dat is echt een supper mooie auto,
Mooie kleur en met wat aandacht gaat dit zeker de goede kant op!
Jou corsa was ook supper dik trouwens.
gr geert
Mooie kleur en met wat aandacht gaat dit zeker de goede kant op!
Jou corsa was ook supper dik trouwens.
gr geert
thnx mannen!
@ laagvlieger. vind ik ook. bij de corsa was het ook idee om puur duitse stijl te doen. alleen niet gelukt bij de achterbumper.
deze blijft qua body compleet ori. alleen setje dikke witte wielen. en alles glad.. en natuurlijk weer plat op zn smoel:D
de jouwe is ook echt dik trouwens!!!
@ laagvlieger. vind ik ook. bij de corsa was het ook idee om puur duitse stijl te doen. alleen niet gelukt bij de achterbumper.
deze blijft qua body compleet ori. alleen setje dikke witte wielen. en alles glad.. en natuurlijk weer plat op zn smoel:D
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Van harte welkom!
En de grote vraag is natuurlijk: wat voor stouts heb je gedaan dat je een paar maanden zonder roze papiertje moet doen?
En de grote vraag is natuurlijk: wat voor stouts heb je gedaan dat je een paar maanden zonder roze papiertje moet doen?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dank je!opelvssn schreef:thnx mannen!
Less is more.....
Kwa styling dan
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
idd... duitse style roeleerd
@ redbill... snachts x toen ik naar me werk ging achter een golf aangevlogen op de snelweg. nix op de weg alleen hij en ik. en toen stond er opeens een agent met een gun langs de weg ( om half 3 snachts:S).. en t ging dus veel te hard
@ redbill... snachts x toen ik naar me werk ging achter een golf aangevlogen op de snelweg. nix op de weg alleen hij en ik. en toen stond er opeens een agent met een gun langs de weg ( om half 3 snachts:S).. en t ging dus veel te hard
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
heey.. welkom!!
naatje man, sommige mobiele flitsers "flitsen" niet meer.. al een paar keer gehad.. 45 km te hard..
en ik doe ook trucken, heb ik wel van geleerd, maar rij nog steeds hard..
het cjib sposoren is echt kansloos
naatje man, sommige mobiele flitsers "flitsen" niet meer.. al een paar keer gehad.. 45 km te hard..
en ik doe ook trucken, heb ik wel van geleerd, maar rij nog steeds hard..
het cjib sposoren is echt kansloos
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
thnx.
dit was geen mobiele flitser, maar eentje met lasergun ..voor utrecht gelaserd en bij de meern pas stilgehouden.. had schijnbaar moeite ermee.
ik gaat ook zeker rustiger aandoen in vervolg. snelheid is leuk, maar niet meer in nederland. verveel me nou de pleuris en kan niet wachten totdat ik weer de wagen opkan
dit was geen mobiele flitser, maar eentje met lasergun ..voor utrecht gelaserd en bij de meern pas stilgehouden.. had schijnbaar moeite ermee.
ik gaat ook zeker rustiger aandoen in vervolg. snelheid is leuk, maar niet meer in nederland. verveel me nou de pleuris en kan niet wachten totdat ik weer de wagen opkan
hee welkom.
nette gsi.
Maar ligt het nu aan mij of is je achterscherm niet 100% recht.
Lijkt namelijk net of er een kleine "golf" (nee slimmerikken geen auto) in zit...
nette gsi.
Maar ligt het nu aan mij of is je achterscherm niet 100% recht.
Lijkt namelijk net of er een kleine "golf" (nee slimmerikken geen auto) in zit...
ASTRA GSI 2.0 8v
scherm is uitgerold aan die kant. denk dat het daaraan ligt. denk dat de bolling niet helemaal gelijk is, morgen gelijk even kijken