Jo,
Kwam zondag morgen brak uit hoorn (lekker gefeest) Start me auto, rijd weg, Wat een herrie maakt dat ding en totaal geen vermogen ik kijken dacht lekke uitlaat o.i.d.
Doe de kap open, is de flens naar de turbo van het uitlaat spruitstuk zo krom getrokken door de wamte/scheef schroefdraard dat ie een bout heeft afgeknapt en er waren er 3 losgetrild
Toen maar even 10min gewacht tot de boel was afgekoeld
(gelukkig had ik gereedschap bij me) alles weer vast gedraaid en met 1 gebroken bout naar huis gereden.
Mtech een mailtje gestuurd en het probleem uitgelegd. nu kan ik het spruitstuk opsturen en word het gefixt, dus we hebben morgen wat te doen
Lekker klote dit!! kijken hoelang dit spruitstuk het nog volhoud anders maar een goede handmade laten maken.
Dit staat er op de planning aankomende 2 weken:
1. Uitlaatspruitstuk demonteren
2. Uitlaat spruitstuk opsturen naar M-tech
3. kop demonteren
4. kop repareren (buisje persen)
5. Naar Niels op de aanhanger en alles weer monteren
Nu zal je denken waarom haalt hij t zelf uit elkaar. Omdat ik m'n gsi niet wil laten staan bij Niels. dan kan ik 2x heen en 2x terug dat zijn aardig wat liters benzine en ook heel veel tijd. scheelt even 400 km
De revisie boer bij Niels lukt het niet om in 1 dag een buisje te persen ivm met de drukte. dus laat ik het hier in de buurt doen. dan hoeft Niels alleen maar alles weer netjes te monteren en klaar. scheelt Niels ook weer tijd hij heeft het al druk genoeg.