even een vraag. ik moet voor de apk en nou werkt mn kentekenverlichting ineens niet meer.
ik heb de gsi bumper er zelf onder gezet en ik weet dat ik er wel bij kan als ik de hele bumper er voor weg haal. en ik weet ook dat als ik het bij de plastic kapjes probeer deze altijd afbreken.
hebben jullie ervaring hiermee hoe ik makkelijker die lampies los kan halen om te kijken waarom die het niet doen? ipv de hele bumper ervoor weg te halen.
alvast bedankt
kentekenverlichting werkt niet.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
kentekenverlichting werkt niet.
je bent wild en je jongt wat, 1400>1800 16V!
Re: kentekenverlichting werkt niet.
kleine fittingschroevendraaier er tussen en je wipt hem er zo uit
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Afbreken? Valt wel mee toch.
Je moet een lasdraad met een klein omgevouwen eindje in dat gat steken. Lipje wegdrukken en naar boven haken.
Ik heb er nog nooit een afgebroken.
Het is of dat of de bumper eraf.
Je moet een lasdraad met een klein omgevouwen eindje in dat gat steken. Lipje wegdrukken en naar boven haken.
Ik heb er nog nooit een afgebroken.
Het is of dat of de bumper eraf.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Precies, die gaatjes in je kentekenverlichting zitten er niet voor niets in! Priem of stukje draadijzer insteken lipje omduwen en ze komen er gemakkelijk uit.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)