ja dat heb je als je motor voor je kat zit
oplossing hier voor is motor verplaatsen naar de ruimte tussen kat en middendemper
nu even normaal.... aan die info heeft zelfs sinterklaas niks
?? betje verkeerd opgestaan ofzo vanmorgen ?
als ik start ruik ik veel benzine en komt eer een klap uit me voorpijp dus voor me kat !!
is dat egt zo moeilijk dan om te zegge wat dat kan zijn wand schijnbaar snapt tim het wel dus moet sinterklaas het ook snappe..
als er een klap van je uitlaat komt is het meestal de ondsteking zegt de dealer... dus schijnbaar is "de klap"uit de uitlaat wel een goede beschrijving...
--- ( Terneuzen Astra v6 Team Kevin & Timothy ) ---
Wow hebben die dat ook? Ga ik de volgende keer voor onderdelen daar maar is kijken
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Ik heb voornamelijk geknutseld aan oude auto's waarbij de ontsteking nog handmatig af te stellen is en ik heb geen flauw idee hoe dat bij een X30XE zit, maar als ik jou was zou ik eerst even na gaan of het tijdstip van ontsteking te controleren is op een of andere manier, en naar een garage gaan voor een meting van je air-to-fuel (dit doen ze met een lamda-meter). Ik neig naar een onsteking die niet op tijd staat. Kan ook nog je distributie zijn, bedenk ik me nu. Maar als het plotseling is opgetreden kan dat alleen als je spanrol het heeft begeven of je hebt 'm gewoon helemaal niet strak genoeg gezet.
Laagvlieger schreef:Ow ja. Naja dan moet ie eerst zorgen dat alles werkt en oke is aangesloten.
En dan pas verder gaan.
Zo wordt het alleen gissen en kom je geen stap verder.
Breng hem nou gewoon naar de dealer! Laat die het uitlees probleem uitzoeken, dan het probleem van je hoog verbruik opsporen met de tech 1 desnoods zelf fixen als je handig bent en anders gewoon laten doen schiet toch niet op zo.
Laagvlieger schreef:Ow ja. Naja dan moet ie eerst zorgen dat alles werkt en oke is aangesloten.
En dan pas verder gaan.
Breng hem nou gewoon naar de dealer! Laat die het uitlees probleem uitzoeken, dan het probleem van je hoog verbruik opsporen met de tech 1 desnoods zelf fixen als je handig bent en anders gewoon laten doen schiet toch niet op zo.
ik denk dat het uitlees probleem niels zn schuld is .... iets niet aangesloten dus ik ga zoizo terug naar niels om hem nog na te late kijken
--- ( Terneuzen Astra v6 Team Kevin & Timothy ) ---
En dan pas verder gaan.
ik denk dat het uitlees probleem niels zn schuld is .... iets niet aangesloten dus ik ga zoizo terug naar niels om hem nog na te late kijken
dan kan je nog wel even wachten die begint de 17e pas weer.... en heeft nog een hoop werk staan