Nu heb ik vorige week vrijdag een GSi aangeschaft voor een leuk bedrag dus dacht ik laat ik eens op dit forum kijken.
Het blijkt nu dus de ex GSi van eerder in het voorsteltopic staande 'harder-stylez' te zijn...
De GSi heeft wat goede en minder goede punten zover ik tot nu toe heb kunnen ontdekken:
Goed: - nagenoeg geen roest op de carroserie, een plek kunnen vinden bovenop de dorpel links bij het deurrubber
- motor loopt goed in de toeren en houdt niet in o.i.d.
- geen deukjes en zeer weinig krasjes, goed in de lak.
- mooi kleurtje en nog redelijk origineel gehouden wat styling betreft
Minder: - lekt koelvloeistof ergens vandaan (hoop niet de waterpomp)
- het schudden met afremmen doet ie nog (daar heeft een vorige eigenaar dus niets aan gedaan)
- moet bijna gekeurd worden
- hoorbare wiellagers
- vervangen distributie is niet bekend (laatste zo rond de 116dkm, teller staat nu op 181dkm!!)
- heeft m3 spiegels
Ik heb nog niet heel veel tijd gehad dit weekend maar toch alvast wat kleine dingen gedaan, achterlicht gemaakt, grote blauwe raamband eraf getrokken evenals de zijraam stikkers, aan een zijde het zilveren 'racegaas' in het luchthappertje zwart gemaakt als proef, alle mdf uit de kofferbak gehaald, getracht een radio erin te zetten (maar is niet zo handig als alle originele stekkers afgeknipt zijn....), uitlaatspruitstuk in hitte bestendig zwart gespoten en alvast e.e.a. gepoetst. Helaas nog geen verse foto's, dus hieronder de van marktplaats geleende ploajkes:

Kent iemand hier deze auto toevallig (buiten de laastst twee eigenaren) want er is totaal niets bekend v.w.b. het onderhoud?
Ik heb het vermoeden dat er bijna geen onderhoud is gedaan de laatste twee jaar...