boe i'm GHOST

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Tim82
forum-gebruiker
Berichten: 1151
Lid geworden op: 16 aug 2008 13:08
Locatie: Beverwijk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Tim82 »

Heemskerk? Hehe dat zit aan Beverwijk vast. Ik zal even toeteren als ik je zie rijden, je Astra valt best op. Mijne is aan de buitenkant vrijwel compleet standaard, en heb geen mistlampen en ook geen typeplaatjes/aanduidingen en standaard uitlaat (ja ja nieuw gekocht zo :mrgreen: ). Ben te herkennen aan het ring-stickertje op de achterklep ;)
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

ik zal eens op letten of ik je zie rijden meestal als je mij ziet rijden gaat het met een behoorlijke snelheid dus als ik niet reageer zal het daar door komen of me muziek staat behoorlijk hard dus maarja kom anders een keer langs bij de meeting van mijn team op woensdag avond of zaterdag avond vanaf 8 uur bij woon plaza beverwijk onze club heet streetkingz kan niet missen staat ook heel groot achter op me raam dus :P naja lijkt me gezellig jullie allemaal een keer te ontmoeten dus als der een keer een gsi meeting is laat het even weten dan ben ik wss wel van de partij :P dus maarja ik zie het wel grtz remco
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

ps ; ik heb nieuwe velgen zal morgen even foto maken en op me hyves zetten ik weet nog steeds niet hoe ik ze der hier op moet krijgen dus als iemand even zo lief zou willen zijn zijn crome 17 inch velgen kan niet missen alvast bedankt gr remco
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: boe i'm GHOST

Bericht door RedBill »

ghost schreef:...dus als der een keer een gsi meeting is laat het even weten dan ben ik wss wel van de partij...
Je wordt op je wenken bediend.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

ja sorry dit is eigenlijk om eerlijk te zijn 1 van de eerste keren dat ik me op een forum aan meld dus weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt maar beetje bij beetje leer ik het wel :P gr remco
Gebruikersavatar
Tim82
forum-gebruiker
Berichten: 1151
Lid geworden op: 16 aug 2008 13:08
Locatie: Beverwijk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Tim82 »

ghost schreef:ik zal eens op letten of ik je zie rijden meestal als je mij ziet rijden gaat het met een behoorlijke snelheid dus als ik niet reageer zal het daar door komen of me muziek staat behoorlijk hard dus maarja kom anders een keer langs bij de meeting van mijn team op woensdag avond of zaterdag avond vanaf 8 uur bij woon plaza beverwijk onze club heet streetkingz kan niet missen staat ook heel groot achter op me raam dus :P naja lijkt me gezellig jullie allemaal een keer te ontmoeten dus als der een keer een gsi meeting is laat het even weten dan ben ik wss wel van de partij :P dus maarja ik zie het wel grtz remco
Zeg ehh pas je wel een beetje op voor 'ons' imago van Astra rijders? :P

Maargoed, vriend van me en ik gaan woensdagavond na het sporten vaak even wat drinken bij de mac, aangezien dat naast Woon Plaza zit stoppen we misschien wel even met de Clio Williams en de Astra GSI. Klein stukje over de A9 daarna sta ik opzich niet negatief tegenover ;) Maar racen in de bebouwde kom of op industrieterreinen doe ik niet. Anders stoppen we wel een ander keer met ons 'team' haha. Naast 2 eerdergenoemde auto's een MR2 SW22 turbo, 2 Corolla's AE86 (1 originele hatchback en een coupe in drift-spec), Starlet EP71 160 pk full race, 240SX S13 300 pk (helaas rijdt nooit alles tegelijkertijd ..). Geen show 'n shine, alles puur voor het rijden.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

okeej naja als je zin heb vanavond ben ik der ook dus ik zie het wel of je verschijnt en ik race niet binnen de bebouwde kom ik rij gewoon door :P dus maarja ik ga nu even andere uitlaat onder me auto gooien en sport stuurtje in bouwe word gek van dat grote stuur dus vanavond na 10 uur ben ik weer online dus grtz remco
Gebruikersavatar
Michel82
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 08 jun 2006 17:40
Auto('s): opel astra gsi c20xe
Locatie: Haarlem

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Michel82 »

Hoi,

Dat woon plaza beverwijk zit toch direct naast de mac of zit ik fout.

hoor het wel

michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

ja idd dat zit naast de mac woonplaza is dat gedeelte wat over dekt is daar staan we als het slecht weer is of al het koud is maar zoals vanavond stonden we op het pakkeer terein direct naast de mac dus gr remco
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

naja zo als belooft nieuwe foto's van me auto beetje later dan de bedoeling , maar ik had het nog al druk dus .
laat even weten wat je van me auto vind met deze velgen
en me nieuwe raam stickers op me achter raam
gr remco




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: boe i'm GHOST

Bericht door oenatje »

wil je het echt weten?
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Erwin_dude »

ieder zijn eigen smaak;)
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: boe i'm GHOST

Bericht door RedBill »

Velgen staan op zich niet slecht, alleen je weet wat ik van die voorbumper vind.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Nick(GSI) »

Idd ieder zn eigensmaak 8) Velgen staan niet echt verkeerd nee.

we meeten wel een keer als ik mn Gsi weer terug heb misschien dat Tim& Michel ook mee gaan dan? wonen tenslotte 10min van elkaar af haha.

Gr Nick
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

de voor bumper gaat der binnen kort ook af.
heb een andere gezien alleen me geld laat het nog even niet toe .
en ziet der ook niet uit om nu al die voor bumper der af te halen en niets terug te zetten .
en ja zou wel een keer leuk zijn als jullie langs komen kom dan op woensdag of zaterdag avond naar beverwijk bij de woonplaza of met mooi weer bij de mac, mochten we daar niet staan moet je me even bellen over de plek waar we dan wel staan.
foon nummer kan je krijgen als je even via pm vraagt.
ik hoor het dan wel gr remco
Gebruikersavatar
Tim82
forum-gebruiker
Berichten: 1151
Lid geworden op: 16 aug 2008 13:08
Locatie: Beverwijk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Tim82 »

Nick(GSI) schreef:Idd ieder zn eigensmaak 8) Velgen staan niet echt verkeerd nee.

we meeten wel een keer als ik mn Gsi weer terug heb misschien dat Tim& Michel ook mee gaan dan? wonen tenslotte 10min van elkaar af haha.

Gr Nick

I'm in!
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Nick(GSI) »

Tim82 schreef:
Nick(GSI) schreef:Idd ieder zn eigensmaak 8) Velgen staan niet echt verkeerd nee.

we meeten wel een keer als ik mn Gsi weer terug heb misschien dat Tim& Michel ook mee gaan dan? wonen tenslotte 10min van elkaar af haha.

Gr Nick

I'm in!
Had ook niet anders verwacht haha :lol:
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

naja laat even weten wanneer jullie langs komen dan kan ik der rekening mee houden .
dan hou ik naast mijn auto even 2 plaatsen vrij dan kunnen alle gsi naast elkaar :P .
gr remco
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

Sorry dat ik even niet online geweest ben,
maar had het best wel druk met werken ,scooters maken voor de hele buurt.
Me astra natuurlijk en ook nog bezig met een andere auto dus .
maar ik ben der nu weer dus :P

gr remco
Gebruikersavatar
Tim82
forum-gebruiker
Berichten: 1151
Lid geworden op: 16 aug 2008 13:08
Locatie: Beverwijk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Tim82 »

Gisterenavond was ik even bij de Mac voor een cappucinootje. Ik zag dat het weer de wekelijkse meeting van jullie club was. Overigens stond jouw Astra er niet tussen. Het is helemaal niet erg als je een beetje over een parkeerterrein heen gast, beetje handremmen en een burn-out.. Zo lang niemand er last van heeft. Maar toen jullie vertrokken, zag ik iedereen z'n troep gewoon op straat gooien. Dat kan écht niet hoor. Overal zakjes, bakjes, bekers van McDonalds, lag helemaal vol troep. Als jullie serieus genomen willen worden moet je je ook een beetje gedragen, anders blijven jullie de typische "jonge jochies met een herrie-uitlaat".. Helaas is dat ook het Astra GSI imago.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Erwin_dude »

stelletje sjaken gewoon dus..
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
ghost
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:14
Locatie: Heemskerk

Re: boe i'm GHOST

Bericht door ghost »

Neej ik was der inderdaad niet was even in haarlem bij een vriend van me.
En die troep waar je het over heb is niet van streetkingz maar van andere teams,
die soms op woensdag avond ook langs komen.
Dus we zijn geen stelletje sjakies zoals gezegt werd .
En ja vind het wel jammer dat andere teams het zo voor ons verpesten,
maarja niks aan te doen
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Nick(GSI) »

Tuurlijk is daar wat aan te doen :? gewoon zegge dat ze et opruimen en als ze dat niet doen, zeggen dat ze maar ergens anders hun auto verneuken met rubberen en handrem enz enz. zo simpel is dat als je jullie imago niet wil laten verpesten is dat de oplossing 8)
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
Michel82
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 08 jun 2006 17:40
Auto('s): opel astra gsi c20xe
Locatie: Haarlem

Re: boe i'm GHOST

Bericht door Michel82 »

Ik sta er wel eens vrijdag avond. (met het clubje dark dunes)

Dan rijden er altijd van die jongens langs met gillende banden en motor tegen de toerenbegrenzer aan.

Ik kan er alleen maar om lachen.

En afval ja sommige mensen nemen er inderdaad niet even de moeite om het op te ruimen.

michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7839
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: boe i'm GHOST

Bericht door pascal1109 »

Michel82 schreef:Ik sta er wel eens vrijdag avond. (met het clubje dark dunes)

Dan rijden er altijd van die jongens langs met gillende banden en motor tegen de toerenbegrenzer aan.

Ik kan er alleen maar om lachen.

En afval ja sommige mensen nemen er inderdaad niet even de moeite om het op te ruimen.
www.darkdunes.nl schreef: Houdt het terrein netjes en ruim na afloop je eigen rommel op.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Plaats reactie