Stuurt vreemd na verlagen
Stuurt vreemd na verlagen
sinds me gsi verlaagt is stuurt hij vreemg
en daarmee bedoel ik kraakt,of geeft kleine stootjes int stuur ook hoorbaar..
hijs nog niet uitgelijnd omdat t bedrijg dicht was maar heb ik iets over het hooft gezien ??
en daarmee bedoel ik kraakt,of geeft kleine stootjes int stuur ook hoorbaar..
hijs nog niet uitgelijnd omdat t bedrijg dicht was maar heb ik iets over het hooft gezien ??
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Stuurt vreemd na verlagen
Kunne je aandrijfassen zijn. Heb het van de week ook gehad met een auto van een collega.
Zwei Liter Kraft ja
ja ik hoorde in me project topic ook al stuurstang maar
wat is het dan percies aandrijf as ja wat loopt ie aan zit ie niet goed wees is duidelijk
stuurstang loopt tegen t chassis aan net als toen bij pluggie dat zou kunnen dat moet ik even controleren. maar wat moe ik ien aan me as da ie ergens tegen aan loop? het is vooral met sturen en met laage snelheid en koppeling oplaten komen op de snelweg merkte ik het niet echt
wat is het dan percies aandrijf as ja wat loopt ie aan zit ie niet goed wees is duidelijk
stuurstang loopt tegen t chassis aan net als toen bij pluggie dat zou kunnen dat moet ik even controleren. maar wat moe ik ien aan me as da ie ergens tegen aan loop? het is vooral met sturen en met laage snelheid en koppeling oplaten komen op de snelweg merkte ik het niet echt
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
stuurstang die tegen chassis komt ,
heb al gehad dat ik niet meer kon sturen.. bleef stang net met zo'n klem achter chassis haken ,dus oppassen geblazen
heb al gehad dat ik niet meer kon sturen.. bleef stang net met zo'n klem achter chassis haken ,dus oppassen geblazen
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
De aandrijfassen waren na het verlagen in een andere hoek kome te staan. Dus die kogeltjes kregen een andere baan in de homokineet. Dat ging trillen bij bepaalde toeren. Omdat ze al wat ingesleten waren. (uit gedacht met een paar collega`s hoor )
Zwei Liter Kraft ja
nope dat is hem niet denk ik want dan zou je het niet alleen op een rechtstuk moeten hebben.. volgens mij lopen echt me stuurstangen aan want t is enkelt met sturen haha
ja als ik tijd heb wel morgen in me pauze rij ik um even de brug op want vandaag moest ik even bellen dus was weinig tijd meer over
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Achteruit dan en voorzichtig want hij is verlaagd he !c18xe schreef:ja als ik tijd heb wel morgen in me pauze rij ik um even de brug op want vandaag moest ik even bellen dus was weinig tijd meer over
Idd had ik vroeger ook altijd problemen mee kwam de brug met heel veel moeite net aan op achteruit
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
kun je zo voelen .. !!!!!!!!! even via motorkap in het gat van stuurstangen voelen aan bovenkant of die ingedeukt is ! en of rubber flapjes er nog zitten
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam