Als mijn boordcomp koelvloeistof pijl aangeeft weet ik dat het weer tijd is om de vlotter af te spoelen.
Lijkt mij niet zo gezond?
Blokje draait als een klokje, en verbruikt géén koelvloeistof. Wel 0,5l olie na 5000km.
Vaak lekt de kop niet als die koud is, en zou je het dus alleen met warme kop kunnen meten bij het afpersen. Wat het revisiebedrijf zegt is dus speculatie.i_dnt schreef:ik heb het zelfde probleem als xrd
alleen dan in mijn C20LET
sludge
![]()
nu heb ik me kop eraf gehaald naar een garage gebracht en die hebben hem afgeperst maar hun beweren dat hij niet lek of gescheurd is...
dus krom zou je denken... maar helaas kon de kop niet gevlakt worden omdat hij al maximaal gevlakt is dus voor verlopig nieuwe pakking en nieuwe boute en kop erweer op
maar nu komt er weer sludge...
ik denk dat hij gescheurt is op het olie/water kanaal
wat denken jullie ? ....
als de garage hem afperst en in een bad met water doet
komen er dan bubbels als het echt hele kleine haar scheurtjes zijn?....
enig idee ? ....
Je was me voor.. Wel tijdje dan maar toch. Zat er ook aan te denken toen ik zijn verhaal las.RedBill schreef:Vaak lekt de kop niet als die koud is, en zou je het dus alleen met warme kop kunnen meten bij het afpersen.
tijdens afpersen is de kop uiteraard in een 65 c* bad gelegen ...Peter_89 schreef:Je was me voor.. Wel tijdje dan maar toch. Zat er ook aan te denken toen ik zijn verhaal las.RedBill schreef:Vaak lekt de kop niet als die koud is, en zou je het dus alleen met warme kop kunnen meten bij het afpersen.