Heyhey, Ches hier (Wardriver)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: Heyhey, Ches hier
Voor de voorbumper hoef je alleen maar een nieuwe mistlamp te halen en een sleepoogkapje. Hoef je niet een hele andere bumper voor te hebben.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Nieuwe voorbumper is wel nodig...RedBill schreef:Voor de voorbumper hoef je alleen maar een nieuwe mistlamp te halen en een sleepoogkapje. Hoef je niet een hele andere bumper voor te hebben.
Ik heb als je goed kijkt net boven de J op het kenteken een deuk in de bumper zitten
Daarom dus wel een nieuwe bumper aangezien het kunstog is.
Wie laag rijdt moet om rijden.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Als de bumper niet gescheurd is kan dat ook wel gefixed worden hoor. Ik heb ook ooit een trekhaak in mijn voorbumper gehad, die is heel netjes gefixed. En aangezien tweedehands goede bumpers redelijk zeldzaam zijn en nieuwe heeeeel erg duur missschien toch eens navragen bij schadehersteller?Wardriver schreef:Nieuwe voorbumper is wel nodig...RedBill schreef:Voor de voorbumper hoef je alleen maar een nieuwe mistlamp te halen en een sleepoogkapje. Hoef je niet een hele andere bumper voor te hebben.
Ik heb als je goed kijkt net boven de J op het kenteken een deuk in de bumper zitten
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
Oh dank je, ik meende altijd dat bumpers heel slecht / moeilijk te herstellen waren...RedBill schreef:Als de bumper niet gescheurd is kan dat ook wel gefixed worden hoor. Ik heb ook ooit een trekhaak in mijn voorbumper gehad, die is heel netjes gefixed. En aangezien tweedehands goede bumpers redelijk zeldzaam zijn en nieuwe heeeeel erg duur missschien toch eens navragen bij schadehersteller?Wardriver schreef:Nieuwe voorbumper is wel nodig...RedBill schreef:Voor de voorbumper hoef je alleen maar een nieuwe mistlamp te halen en een sleepoogkapje. Hoef je niet een hele andere bumper voor te hebben.
Zowieso, ben ik gisteren even met de auto langs een beun geweest en hij doet het me voor 8 a 900 euro, de roest en het uitdeuken bij de achterste wielkassen
Maar misschien kan hij die bumper ook wel ja..
- jeroentjj 1.8xe
- forum-gebruiker
nieuwe bumper met mistlampgaten voor 160 eu
Ook toevallig een leuk grilletje in de aanbieding??jeroentjj 1.8xe schreef:nieuwe bumper met mistlampgaten voor 160 eu
- jeroentjj 1.8xe
- forum-gebruiker
hey hey
weet ik niet moet je even googlen kan je veel vinden ik heb strax ook een nieuwe voorbumper nodig want die van mij zit ook een deuk en diepe krassen in
mvg jeroen
weet ik niet moet je even googlen kan je veel vinden ik heb strax ook een nieuwe voorbumper nodig want die van mij zit ook een deuk en diepe krassen in
mvg jeroen
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
jeroentjj 1.8xe schreef:hey hey
mvg jeroen
een deuk in een bumper kun je er vrij gemakkelijk uitkrijgen met een föhn of verf afbrander.
Als de plek zacht is kun je hem met je vuist redelijk ver terug drukken.
Zo doe we dat ook vaak op mijn werk.
de kleine deukjes die overblijven verder afwerken en de kras goed wegschuren>plamuren>schuren en spuiten.
een ander bumper moet je ook vaak opnieuw spuiten in de goede kleur dus die kosten heb je altijd,dus deuk eruit halen en strak maken is misschien nog goedkoper dan een nieuwe of andere 2e hands.
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
ASTRA POWER schreef:jeroentjj 1.8xe schreef:hey hey
mvg jeroen
een deuk in een bumper kun je er vrij gemakkelijk uitkrijgen met een föhn of verf afbrander.
de kleine deukjes die overblijven verder afwerken en de kras goed wegschuren>plamuren>schuren en spuiten.
een ander bumper moet je ook vaak opnieuw spuiten in de goede kleur dus die kosten heb je altijd,dus deuk eruit halen en strak maken is misschien nog goedkoper dan een nieuwe of andere 2e hands.
ow ja.....welkom
ASTRA POWER schreef:ASTRA POWER schreef:jeroentjj 1.8xe schreef:hey hey
mvg jeroen
ow ja.....welkom
Thnx, maar mijn auto krijgt toch een nieuwe paintjob
Maar bedankt voor de tip in ieder gaval, zal het proberen!!
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Welkom!!
Mooi dat je hem een beetje orgineel wil houden! En geen tupperware haha
Alleen met tupperware heb je wel levenslang garantie..
En de bumper is idd nog wel te fixen hoor. Ik heb er ook eens een flinke deuk in gehad.
Succes en veel plezier met je GSI!
Mooi dat je hem een beetje orgineel wil houden! En geen tupperware haha
Alleen met tupperware heb je wel levenslang garantie..
En de bumper is idd nog wel te fixen hoor. Ik heb er ook eens een flinke deuk in gehad.
Succes en veel plezier met je GSI!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995