Roest en ABS (Edit: R.I.P.)
Roest en ABS (Edit: R.I.P.)
Hoihoi,
Ik ben dan nog wel niet zo lang online hier maar heb wel het een en ander aan vragen...
Onderweg terug van de garage waar ik hem gekocht heb begon het ABS lampje te branden.
Merk verders niks aan de auto alleen het lampje wat blijft branden...
Misschien weet een van jullie wat dit in houd??
Is dit ernstig, moet de ABS vervangen worden??
En dan nog een vraag over roest (duhh).
Ik heb bij de tankdop en dezelfde wielkas flink wat roest.
Maar misschien kunnen jullie mij zeggen, wat is nog goed repareerbaar en wat niet??
Schijnbaar heeft de vorige eigenaar er al wat aan liggen kloten maar als het aan mij ligt wil ik het toch wel een keer fatsoenlijk doen!!
En niet met een paar schroeven en een bult tectyl of zoiets dergelijks
Alvast bedankt.
Ik ben dan nog wel niet zo lang online hier maar heb wel het een en ander aan vragen...
Onderweg terug van de garage waar ik hem gekocht heb begon het ABS lampje te branden.
Merk verders niks aan de auto alleen het lampje wat blijft branden...
Misschien weet een van jullie wat dit in houd??
Is dit ernstig, moet de ABS vervangen worden??
En dan nog een vraag over roest (duhh).
Ik heb bij de tankdop en dezelfde wielkas flink wat roest.
Maar misschien kunnen jullie mij zeggen, wat is nog goed repareerbaar en wat niet??
Schijnbaar heeft de vorige eigenaar er al wat aan liggen kloten maar als het aan mij ligt wil ik het toch wel een keer fatsoenlijk doen!!
En niet met een paar schroeven en een bult tectyl of zoiets dergelijks
Alvast bedankt.
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
Probleem met de roest is dat het van binnenuit komt, een inlas rand gaat niet werken, helaas proberen velen het wel
Maar altijd komen ze bedrogen uit naar een jaar of 2
Er zal dus een nieuw achterscherm in moeten
In oa redbill's topic kan je goed zien hoe dat in z'n werk gaat
viewtopic.php?t=10682&start=1
ABS modules gaan niet vaak stuk, het zal eerder een sensor zijn of een stekker die slecht contact maakt
Als je de sensoren vervangt aan de voorkant, vervang dan ook de beugel voor de nieuwe plastic versie. De alu versies drukken tegen de sensor aan door de corrosie. Dan word ie samen geknepen en gaat i aanlopen tegen je aandrijfas (kan dus ook goed de reden zijn dat je nu storing hebt)
Feel free to correct me if in wrong
Maar altijd komen ze bedrogen uit naar een jaar of 2
Er zal dus een nieuw achterscherm in moeten
In oa redbill's topic kan je goed zien hoe dat in z'n werk gaat
viewtopic.php?t=10682&start=1
ABS modules gaan niet vaak stuk, het zal eerder een sensor zijn of een stekker die slecht contact maakt
Als je de sensoren vervangt aan de voorkant, vervang dan ook de beugel voor de nieuwe plastic versie. De alu versies drukken tegen de sensor aan door de corrosie. Dan word ie samen geknepen en gaat i aanlopen tegen je aandrijfas (kan dus ook goed de reden zijn dat je nu storing hebt)
Feel free to correct me if in wrong
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: ABS
Vizier heeft gelijk.
Compleet nieuw achterscherm inlassen is de beste oplossing.
En wat de ABS betreft. Waarschijnlijk idd een kapotte sensor. Wil je weten welke en of het zo is dan zal de auto even aan de computer moeten.
Dan weet je zeker hoe en wat.
Compleet nieuw achterscherm inlassen is de beste oplossing.
En wat de ABS betreft. Waarschijnlijk idd een kapotte sensor. Wil je weten welke en of het zo is dan zal de auto even aan de computer moeten.
Dan weet je zeker hoe en wat.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: ABS
Aiaiai, ik zal je niet voorliegen, dit is wel één van de meest ernstige die ik heb gezien, zo op het eerste gezicht. Mijne was er destijds ook erg slecht aan toe, maar dit...
Waar je rekening mee moet houden als je dit wilt gaan aanpakken is de vraag hoe lang je deze auto wilt houden. De kosten krijg je er namelijk bij verkoop maar voor een heel klein deel uit (ik ga er vanuit dat je voor deze nu niet zoveel hebt betaald). Als je een jaar of vijf in de wagen wilt rijden, dan kun je het voor jezelf zien als investeringskosten en afschrijving, wat je bij een jongere auto ook zou hebben.
Als je dit goed wilt laten repareren moet je uitgaan van een investering van minstens 2500 euro als je beide kanten wilt laten doen (plaatwerk en spuiten). Alleen deze kant zal je zeker tegen de 1500 euro kosten. (Check namelijk ook je dorpels maar eens.) Denk er goed over na of je dat wilt.
Als je em gaat aanpakken (in dat geval ) dan zullen wij je in ieder geval met raad en daad terzijde kunnen staan, daar is dit forum voor.
Over de ABS: daar is alles al over gezegd door de twee vorige heren.
Waar je rekening mee moet houden als je dit wilt gaan aanpakken is de vraag hoe lang je deze auto wilt houden. De kosten krijg je er namelijk bij verkoop maar voor een heel klein deel uit (ik ga er vanuit dat je voor deze nu niet zoveel hebt betaald). Als je een jaar of vijf in de wagen wilt rijden, dan kun je het voor jezelf zien als investeringskosten en afschrijving, wat je bij een jongere auto ook zou hebben.
Als je dit goed wilt laten repareren moet je uitgaan van een investering van minstens 2500 euro als je beide kanten wilt laten doen (plaatwerk en spuiten). Alleen deze kant zal je zeker tegen de 1500 euro kosten. (Check namelijk ook je dorpels maar eens.) Denk er goed over na of je dat wilt.
Als je em gaat aanpakken (in dat geval ) dan zullen wij je in ieder geval met raad en daad terzijde kunnen staan, daar is dit forum voor.
Over de ABS: daar is alles al over gezegd door de twee vorige heren.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: ABS
nog even een kleine opmerking;
Zolang het ABS-lampje brandt, werkt het ABS-systeem niet !
Zolang het ABS-lampje brandt, werkt het ABS-systeem niet !
Re: ABS
Ik wist ook wel dat het ernstig was... dat wist ikRedBill schreef:Aiaiai, ik zal je niet voorliegen, dit is wel één van de meest ernstige die ik heb gezien, zo op het eerste gezicht. Mijne was er destijds ook erg slecht aan toe, maar dit...
Waar je rekening mee moet houden als je dit wilt gaan aanpakken is de vraag hoe lang je deze auto wilt houden. De kosten krijg je er namelijk bij verkoop maar voor een heel klein deel uit (ik ga er vanuit dat je voor deze nu niet zoveel hebt betaald). Als je een jaar of vijf in de wagen wilt rijden, dan kun je het voor jezelf zien als investeringskosten en afschrijving, wat je bij een jongere auto ook zou hebben.
Als je dit goed wilt laten repareren moet je uitgaan van een investering van minstens 2500 euro als je beide kanten wilt laten doen (plaatwerk en spuiten). Alleen deze kant zal je zeker tegen de 1500 euro kosten. (Check namelijk ook je dorpels maar eens.) Denk er goed over na of je dat wilt.
Als je em gaat aanpakken (in dat geval ) dan zullen wij je in ieder geval met raad en daad terzijde kunnen staan, daar is dit forum voor.
Over de ABS: daar is alles al over gezegd door de twee vorige heren.
Aangepakt wordt ie zowieso, ik heb via een vriend van me een gozer die in het schadeherstel zit dus dat is een meevaller...
Maar ik heb de tijd, heb nog geen rijbewijs dus dat komt wel goed.
De andere kant heb ik vanmorgen even goed gekeken en die is niet zo extreem slecht, ik denk dat daar al een keer gelast is geworden.
En de dorpels zien er zo in eerste instantie niet echt zeer slecht uit, wel roest maar niet doorgerot
Maar in elk geval, het is en blijft een project auto tot ik mijn rijbewijs heb!
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
een gsi is een project zolang je hem hebt, maakt niet uit of je nu een rijbewijs hebt of niet
Re: ABS
Ja oke, maar als ik mijn rijbewijs heb wil ik ook dat er in gereden wordtvizier schreef:een gsi is een project zolang je hem hebt, maakt niet uit of je nu een rijbewijs hebt of niet
Gisteren eerst roadtest gehad a +/- 300 Km, beestje heeft het goed uitgehouden
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
Wardriver schreef:Ja oke, maar als ik mijn rijbewijs heb wil ik ook dat er in gereden wordtvizier schreef:een gsi is een project zolang je hem hebt, maakt niet uit of je nu een rijbewijs hebt of niet
Gisteren eerst roadtest gehad a +/- 300 Km, beestje heeft het goed uitgehouden
idd Gsi blijft gewoon 1project tenminste als je een liefhebber bent/word. je vind altijd wel weer iets dat beter kan of wat je anders wild hebben
Re: ABS
Ben er sinds vandaag achter dat onderhoud ook nodig isNick(GSI) schreef:Wardriver schreef:Ja oke, maar als ik mijn rijbewijs heb wil ik ook dat er in gereden wordtvizier schreef:een gsi is een project zolang je hem hebt, maakt niet uit of je nu een rijbewijs hebt of niet
Gisteren eerst roadtest gehad a +/- 300 Km, beestje heeft het goed uitgehouden
idd Gsi blijft gewoon 1project tenminste als je een liefhebber bent/word. je vind altijd wel weer iets dat beter kan of wat je anders wild hebben
Ik heb (denk ik) het koelvloeistof$ reservoir kapot
Ik stond bij een collega voor de deur en hij zij dat ik meteen terug kon gaan naar de handelaar....
Lag een hele plas water onder de auto...
Iemand een idee of die van een normale Astra ook er in passen, zou mooi zijn.
Ik ga zaterdag zowieso even naar de sloop, even kijken wat ik me daar op de kop kan tikken...
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
ik zou eerst even kijken of het wel je tankje is. Geen slang poreus of lek o.i.d ?
hoe groot was de plas? Niet dat je hele blok zonder vloeistof staat vind ie niet fijn.
ja en onderhoud hoort er ook bij
hoe groot was de plas? Niet dat je hele blok zonder vloeistof staat vind ie niet fijn.
ja en onderhoud hoort er ook bij
Re: ABS
Logisch, onderhoud is nodig, zeker na die prijs waar ik hem voor heb kunnen kopenNick(GSI) schreef:ik zou eerst even kijken of het wel je tankje is. Geen slang poreus of lek o.i.d ?
hoe groot was de plas? Niet dat je hele blok zonder vloeistof staat vind ie niet fijn.
ja en onderhoud hoort er ook bij
Ik ga me morgen even de tank er uit draaien en even vullen en even kijken of daar het lek van af komt...
Mocht dat zo zijn heb ik toch een andere tank nodig maar ik dacht ook aan de radiateur aangezien we gisteren een stuk zonder grill hebben gereden
Wie laag rijdt moet om rijden.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: ABS
Je bent de komende twee jaar bezig om het achterstallige onderhoud in te halen. Dat is niet erg, je moet er alleen wel rekening mee houden. Je kunt veel kosten voorkomen door veel zaken preventief aan te pakken.
Denk dan aan bijvoorbeeld ashoezen. Als er één kapot is, vervang ze gelijk allebei, dan hoeft het maar 1 keer los. Gebruik ook vooral originele GM onderdelen. Levensduur en betrouwbaarheid daarvan is gewoon echt beter dan van immitatiezaken.
Verder kun je kijken wie de originele leveranciers van onderdelen zijn. Van lampen bijvoorbeeld. Daar kun je een hoop geld besparen als je die niet via de dealer maar rechtstreeks bij de fabrikant besteld (Hella bijvoorbeeld voor de mistlampen).
Denk dan aan bijvoorbeeld ashoezen. Als er één kapot is, vervang ze gelijk allebei, dan hoeft het maar 1 keer los. Gebruik ook vooral originele GM onderdelen. Levensduur en betrouwbaarheid daarvan is gewoon echt beter dan van immitatiezaken.
Verder kun je kijken wie de originele leveranciers van onderdelen zijn. Van lampen bijvoorbeeld. Daar kun je een hoop geld besparen als je die niet via de dealer maar rechtstreeks bij de fabrikant besteld (Hella bijvoorbeeld voor de mistlampen).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: ABS
Dank je voor de tips tot nu toe!!RedBill schreef:Je bent de komende twee jaar bezig om het achterstallige onderhoud in te halen. Dat is niet erg, je moet er alleen wel rekening mee houden. Je kunt veel kosten voorkomen door veel zaken preventief aan te pakken.
Denk dan aan bijvoorbeeld ashoezen. Als er één kapot is, vervang ze gelijk allebei, dan hoeft het maar 1 keer los. Gebruik ook vooral originele GM onderdelen. Levensduur en betrouwbaarheid daarvan is gewoon echt beter dan van immitatiezaken.
Verder kun je kijken wie de originele leveranciers van onderdelen zijn. Van lampen bijvoorbeeld. Daar kun je een hoop geld besparen als je die niet via de dealer maar rechtstreeks bij de fabrikant besteld (Hella bijvoorbeeld voor de mistlampen).
Ik ben zowieso geen voorstander van imitatie rotzooi als het komt op motorisch / bewegende delen...
Alleen als het gaat om bumpers of carosseriedelen anders is het onbetaalbaar voor mij.
Maar bewegende delen wilde ik zowieso alleen maar kwalitatief in gooien!!
Komend weekend wilde ik eigenlijk naar de sloop gaan maar heb even rond gebeld maar er staat geen GSI hier in buurt, weten jullie misschien eentje te staan in noord / midden limburg??
Een koelvloeistog reservoir heb ik waarschijnlijk al geregeld, alleen nog even voor de goede orde ook maar een thermostaat er bij regelen
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
Ben vandaag bij mijn collega de monteur geweest
De roest was niet zo extreem als we allemaal in begin dachten
Het meeste is gewoon oppervlakkig en niet doorgerot en waarschijnlijk zat er helemaal GEEN laswerk aan.
Alleen bij de tank moest ik het oplossen met wat polyester (iemand hier daar ervaring mee).
En op de sloop een nieuwe tankdop en rubber halen...
Volgende week gaan we er dus eindelijk mee beginnen en gaan we ook de ABS aanpakken
Dus na volgend weekend hore jullie meer over hoe slecht het nou werkelijk is.
De roest was niet zo extreem als we allemaal in begin dachten
Het meeste is gewoon oppervlakkig en niet doorgerot en waarschijnlijk zat er helemaal GEEN laswerk aan.
Alleen bij de tank moest ik het oplossen met wat polyester (iemand hier daar ervaring mee).
En op de sloop een nieuwe tankdop en rubber halen...
Volgende week gaan we er dus eindelijk mee beginnen en gaan we ook de ABS aanpakken
Dus na volgend weekend hore jullie meer over hoe slecht het nou werkelijk is.
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: ABS
metaal met poleyester?
nog nooit van gehoor. wil het wel eens zien hoe ver je het moet schuren slijpen voordat dat oppervlakkige roest weg is denk dat je er dan al doorheen bent
nog nooit van gehoor. wil het wel eens zien hoe ver je het moet schuren slijpen voordat dat oppervlakkige roest weg is denk dat je er dan al doorheen bent
astra heeft te lang geduurt
- jeroentjj 1.8xe
- forum-gebruiker
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 16 jan 2009 19:49
- Locatie: deventer
Re: ABS
klopt maar niet in alle gevallen bij mij zat er nix aan de de binneschermen bijna helemaal nix op de achterschermen alleen klein beetje blaasjes bij tankdop iets onderaan dat was van het benzine lekken geweest want de lak was ook gwn aangetast door benzine maar van achterstallig onderhoud kan ik je heel veel vertellen heb dat ding bijna een jaar en ben nu al 2500 lichter door alles in te halen vervangen doordat de vorige eigenaar er vrijwel nix aangedaan heeftoenatje schreef:de roest bij een gsi komt van binnenuit, hij roest dus van binnen naar buiten,
dus verkijk je er niet op
Re: ABS
Ik ben er intussen ook achter aan het komen...jeroentjj 1.8xe schreef:klopt maar niet in alle gevallen bij mij zat er nix aan de de binneschermen bijna helemaal nix op de achterschermen alleen klein beetje blaasjes bij tankdop iets onderaan dat was van het benzine lekken geweest want de lak was ook gwn aangetast door benzine maar van achterstallig onderhoud kan ik je heel veel vertellen heb dat ding bijna een jaar en ben nu al 2500 lichter door alles in te halen vervangen doordat de vorige eigenaar er vrijwel nix aangedaan heeftoenatje schreef:de roest bij een gsi komt van binnenuit, hij roest dus van binnen naar buiten,
dus verkijk je er niet op
En ik denk dat dat ook voor mijn eigenaar heeft gegolden.
Die polyester kan trouwens een vergissing zijn, heb vandaag intussen al zoveel gehoord dat ik het even niet meer weet :p
Misschien dat ik er morgen aan ga beginnen en anders volgend weekend.
Voor zover ik kon zien en voelen zat er aan de binnenschermen vrijwel geen roest en voor al helemaal niet, ook niet aan de buiten kant
Waarschijnlijk wel, dat is me vandaag gezegd geworden, de fussekogels (weet niet hoe je het schrijft) vervangen, geintje kost me gelukkig alleen de onderdelen...
Wie laag rijdt moet om rijden.
- jeroentjj 1.8xe
- forum-gebruiker
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 16 jan 2009 19:49
- Locatie: deventer
Re: ABS
ja als ik het rijtje even opnoem wat ik heb vervange allemaal is gwn niet normaal in zo'n korte tijd mja mijn gsi is me allesje dus doe ik dat wel maar soms werd het me wel iets teveel een gsi kost redelijk geld hou daar rekening mee maar als je eenmaal alles goed hebt dan is het egt een heerlijke auto tis gwn jammer van die roest maarja even goed sparen wat ik nu ook ga doen mocht die van mij gwn rot worden dan laat ik gwn complete binne en buite schermen erin lassen en dan ben ik nu al 2500 verder en dan heb ik nu die restauratie nog niet meegerekend loopt ie nog niet goed k snap dr nix meer van hij loopt nog steeds laag stationair ik heb een nieuwe stappenmoter originele luchtfilter en alles slangetjes zijn allemaal nog goed en dan nog steeds kut lopen mja daar gaan we na de restauratie maar weer geld insteken hahaWardriver schreef:Ik ben er intussen ook achter aan het komen...jeroentjj 1.8xe schreef:klopt maar niet in alle gevallen bij mij zat er nix aan de de binneschermen bijna helemaal nix op de achterschermen alleen klein beetje blaasjes bij tankdop iets onderaan dat was van het benzine lekken geweest want de lak was ook gwn aangetast door benzine maar van achterstallig onderhoud kan ik je heel veel vertellen heb dat ding bijna een jaar en ben nu al 2500 lichter door alles in te halen vervangen doordat de vorige eigenaar er vrijwel nix aangedaan heeftoenatje schreef:de roest bij een gsi komt van binnenuit, hij roest dus van binnen naar buiten,
dus verkijk je er niet op
En ik denk dat dat ook voor mijn eigenaar heeft gegolden.
Die polyester kan trouwens een vergissing zijn, heb vandaag intussen al zoveel gehoord dat ik het even niet meer weet :p
Misschien dat ik er morgen aan ga beginnen en anders volgend weekend.
Voor zover ik kon zien en voelen zat er aan de binnenschermen vrijwel geen roest en voor al helemaal niet, ook niet aan de buiten kant
Waarschijnlijk wel, dat is me vandaag gezegd geworden, de fussekogels (weet niet hoe je het schrijft) vervangen, geintje kost me gelukkig alleen de onderdelen...
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: ABS
Wat je het beste kunt doen is even de tijd nemen om je bekleding aan de zijkanten van je auto te demonteren. Is een tijdrovend, maar niet heel erg moeilijk klusje. Dan kun je met een zaklamp echt even de staat van de achterschermen en de wielkasten bekijken. Ziet het er goed uit, dan pak je een paar spuitbussen tectyl (ML) en die spuit je helemaal leeg, vooral over de naden. Zit er echter veel roest, dan laat je dat fixen en ga je daarna pas aan de slag met de ML .Wardriver schreef:Voor zover ik kon zien en voelen zat er aan de binnenschermen vrijwel geen roest en voor al helemaal niet, ook niet aan de buiten kant
Waarschijnlijk wel, dat is me vandaag gezegd geworden, de fussekogels (weet niet hoe je het schrijft) vervangen, geintje kost me gelukkig alleen de onderdelen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- marklukassen
- forum-gebruiker
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
- Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
- Contacteer:
Re: ABS
Nick(GSI) schreef:ik zou eerst even kijken of het wel je tankje is. Geen slang poreus of lek o.i.d ?
hoe groot was de plas? Niet dat je hele blok zonder vloeistof staat vind ie niet fijn.
ja en onderhoud hoort er ook bij
hoezo niet? die 2 duitsers van die ludolfs (@discovery) doen dat ook met een jaguar en een fiat!
maar dan zonder olie en vloeistof
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Re: ABS
Na het advies heb ik vanmiddag even tot aan de voorstoelen alles er uit gehaald...RedBill schreef:Wat je het beste kunt doen is even de tijd nemen om je bekleding aan de zijkanten van je auto te demonteren. Is een tijdrovend, maar niet heel erg moeilijk klusje. Dan kun je met een zaklamp echt even de staat van de achterschermen en de wielkasten bekijken. Ziet het er goed uit, dan pak je een paar spuitbussen tectyl (ML) en die spuit je helemaal leeg, vooral over de naden. Zit er echter veel roest, dan laat je dat fixen en ga je daarna pas aan de slag met de ML .Wardriver schreef:Voor zover ik kon zien en voelen zat er aan de binnenschermen vrijwel geen roest en voor al helemaal niet, ook niet aan de buiten kant
Waarschijnlijk wel, dat is me vandaag gezegd geworden, de fussekogels (weet niet hoe je het schrijft) vervangen, geintje kost me gelukkig alleen de onderdelen...
Kan nu zo mijn schroevendraaier naar buiten steken
Ik zal vanavond een paar foto's posten van het schuurwerk buiten en de weggehaalde bekleding.
Wie laag rijdt moet om rijden.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: ABS
ziet er zeker zo uit van binnen