Nou, ik zit nog steeds een beetje met het raadsel van het verminderde vermogen. Toen ik vanmiddag even voluit wilde gaan voelde ik me als een slak, ging ie niet lekker door de toeren heen en begon rond de 5000 toeren mijn motorstoringslampje te branden. Ik was bang dat de distributie niet meer op tijd zou staan en heb dat vanavond gechecked. Stond echter perfect op tijd en de riemspanning kon gewoon niet mooier dan dit. Zojuist mijn luchtfilter vervangen en wat zaken gechecked. Kwam ik erachter dat er ongeveer 3/4 liter teveel olie in mijn blok zit. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit het probleem veroorzaakt.Bart(astra) schreef:Die zooi is vaak forte of tecflow, en dat gooien wij er tegenwoordig ook vaak bij.
Minder vermogen na de toevoeging heb ik nog niets van gemerkt, maar zou op zich wel kunnen
(hoort bijgevoegd te worden aan een volle tank. Weet niet of dat bij jou het geval is)
Iemand ideeën? Voordat ik em weg bracht trok ie gewoon nog zoals je van een C20XE mag verwachten. Nu kan ik amper een caddy voorblijven. Massa van de injectorrail heb ik al gechecked, omdat ik daar ook weleens wat problemen mee had gehad, maar dat zat allemaal prima.