Forum update
Re: Forum update
dat word lid worden .....
ik zal even kijken naar dat score gedoe ( gekeken.... jongens probeer even de score te submitten! )
ik zal even kijken naar dat score gedoe ( gekeken.... jongens probeer even de score te submitten! )
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
score lijkt te werken
heb nog wel iets, links openen nu in hetzelfde venster. Dat was eerst niet. Toen was het nieuw venster / tabblad...
heb nog wel iets, links openen nu in hetzelfde venster. Dat was eerst niet. Toen was het nieuw venster / tabblad...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
dat is idd iets wat vaag is
kijk maar in dit topic:
viewtopic.php?f=6&t=11947&start=200
de links van redbil openen in een nieuwe pagina/tabblad
maar de links van gsi-twente openen in hetzelfde scherm
youtubefunctie is ook stuk in het filmpjes topic?
kijk maar in dit topic:
viewtopic.php?f=6&t=11947&start=200
de links van redbil openen in een nieuwe pagina/tabblad
maar de links van gsi-twente openen in hetzelfde scherm
youtubefunctie is ook stuk in het filmpjes topic?
Alle geregistreerde gebruikers die GEEN clublid zijn hebben vanaf heden niet meer de mogelijkheid een onderschrift te gebruiken,
Hiernaast is het ook vanaf heden mogelijk om donateur te worden van het forum. Stel je hebt geen Astra GSi maar wilt wel doneren is hier een speciale rang voor aangemaakt. Daarmee krijg je ook automatisch weer je onderschrift mogelijkheden binnen.
Er komt tevens een beperking op de Prive berichten, tot een max van 5 voor alleen geregistreerde gebruikers, voor donateurs zal dit aantal ook vergroot worden
Deze update heeft geen effect op bestaande clubleden
Hiernaast is het ook vanaf heden mogelijk om donateur te worden van het forum. Stel je hebt geen Astra GSi maar wilt wel doneren is hier een speciale rang voor aangemaakt. Daarmee krijg je ook automatisch weer je onderschrift mogelijkheden binnen.
Er komt tevens een beperking op de Prive berichten, tot een max van 5 voor alleen geregistreerde gebruikers, voor donateurs zal dit aantal ook vergroot worden
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Goed bezig Eric! Dan vind ik wel dat donateurs ook recht hebben op toegang tot het technisch archief... Kan me voorstellen dat mensen daar wel voor willen bijdragen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Done .... ben het wel eens met de stelling,
Er komt nog meer info hierna om donateur te worden, ( in een mededelingen topic )
Er komt nog meer info hierna om donateur te worden, ( in een mededelingen topic )
PaRa schreef:Alle geregistreerde gebruikers die GEEN clublid zijn hebben vanaf heden niet meer de mogelijkheid een onderschrift te gebruiken,
ik heb nu ook maar 5plaatsen in me inbox me inbox zit 550% vol zegt ie
en geen onderschrift meer
-
- Moderator
ik heb ook maar ruimte voor 5 berichten
en nu is m'n onderschrift ook weg zo te zien.
Het stond er eerder vanavond nog
en nu is m'n onderschrift ook weg zo te zien.
Het stond er eerder vanavond nog
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Inboxen zijn hersteld
- Leden hebben weer rechten om het onderschrift te wijzigen... het kan zijn dat hij er nog 1 keer verdwijnt. dan moet je hem nog 1 keer opnieuw instellen.. ( i.v.m. database optimalisatie (oftewel alle onderschriften even weg ))
- Leden hebben weer rechten om het onderschrift te wijzigen... het kan zijn dat hij er nog 1 keer verdwijnt. dan moet je hem nog 1 keer opnieuw instellen.. ( i.v.m. database optimalisatie (oftewel alle onderschriften even weg ))
raad de auto problemen
krijg dit in jou bericht para.
Bijlage:
auto.jpg
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
topic is voor mij wel goed
m'n onderschrift doet het ook weer goed en inbox kan ook weer wat meer in iig
m'n onderschrift doet het ook weer goed en inbox kan ook weer wat meer in iig
En nu gurdi ?
nu zie ik iets van een lamborghini, haha een plaatje dus:D
enik heb je een pb gesturrd.
enik heb je een pb gesturrd.
astra heeft te lang geduurt