Jammer hoor, dat je hem wilt verkopen. GSi's zijn geen goedkope wagens om mee te rijden, maar als je ze technisch op orde hebt weten te brengen en achterstallig onderhoud hebt ingehaald valt het wel prima te doen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
RedBill schreef:Jammer hoor, dat je hem wilt verkopen. GSi's zijn geen goedkope wagens om mee te rijden, maar als je ze technisch op orde hebt weten te brengen en achterstallig onderhoud hebt ingehaald valt het wel prima te doen.
Volledig mee eens !
Tegenwoordig worden ze veel gekocht door de lage aankoopprijs, en dan vallen de kosten tegen, en gaat hij weer de deur uit...
ijsbeer schreef:Nou? Vind het anders goedkoper dan een Mitsubishi of Toyota Celica
wat onderdelen betreft.
Heb zelf Mitsubishi Eclipse en Toyota Celica Gt4 gehad.
De onderdelen daarvan zijn bijna 2 keer zo duur.
Dat kan wel, maar ik bekeek het even in relatie tot een Golf 3 CL of een Astra f 1.6. Eigenlijk zijn dat vooral de betaalbare karretjes voor mensen van 18 die net hun rijbewijs hebben.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
ijsbeer schreef:Nou? Vind het anders goedkoper dan een Mitsubishi of Toyota Celica
wat onderdelen betreft.
Dat kan wel, maar ik bekeek het even in relatie tot een Golf 3 CL of een Astra f 1.6. Eigenlijk zijn dat vooral de betaalbare karretjes voor mensen van 18 die net hun rijbewijs hebben.
wat onderdelen betreft.
Wat nou astra f 1.6....... 1.4 moet je hebben
-Mark
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
bij deze heb ik toch besloten de astra te houden
en hem te maken die paar kleine dingetjes appie helpt mij met de ecu
en daarna even naar niels om hem apk klaar te maken nieuwe remschrijven nieuwe homokineten
nieuwe ashoes nieuwe bougies en kabels en een kleine beurt:d
Vanwaar eigenlijk dat je besloten hebt hem toch te houden?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
en hij is nog roest vrij dus en het is een heerlijke auto als die goed is het rijdt altijd
start altijd ik maak hem nu eerst apk klaar is niet zoveel hoop ik en dan gaat ie naar de spuiter toe laat hem overspuiten in dezelfde mooie kleur blauw
mvg jeroen
Zijn zeer zeker fijne auto's ja, heb zelf ook bijna 2 jaar met een c18xe gereden.
En wel foto's van het spuitwerk enzo he
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
thnx jongens ja ik ga hem eerst helemaal goed maken volgende week begin ik
dan afspraakje maken bij niels zodat ie apk klaar is en daarna pas mooi maken
de vriend van me zusje spuiter dus voor 400eu hele auto en dan wil ik andere velgen laat ik eerst maar zorgen dat ie dadelijk helemaal goed loopt en dan in de zomer wordt ie helemaal gespoten en als ie weer mooi is kom ik zker na een meeting