Aangereden op de A1. Forse schade.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: Aangereden op de A1. Forse schade.
Thanx! Gaat wel weer goedkomen. Ik heb intussen een andere achterklep en een andere achterbumper in de schuur liggen.
Volgende week donderdag verder in overleg met de schadehersteller.
Volgende week donderdag verder in overleg met de schadehersteller.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Zow, gisteren weer bij Schadenet Autopalace Doetinchem geweest. Afspraken met de beste man willen maken, maar ik merkte dat ik dat nog wel even goed moet vastleggen.
De man wilde mij namelijk zoveel mogelijk geld besparen, maar daarbij wilde hij ook bezuinigen op de kwaliteit van het schadeherstel. Ik merkte dat hij het druk had en koos voor de opties die hem het minste tijd kosten. Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik er geen geld op hoef te verdienen en dat de 2500 euro verzekeringsgeld in zijn geheel besteed moet worden aan het opknappen van de schade op de netste manier.
Maandag 30 maart gaat mijn auto naar de hersteller. Zal dan duidelijke afspraken maken van wat er precies gebeurd en voor welk bedrag dat dan is.
De man wilde mij namelijk zoveel mogelijk geld besparen, maar daarbij wilde hij ook bezuinigen op de kwaliteit van het schadeherstel. Ik merkte dat hij het druk had en koos voor de opties die hem het minste tijd kosten. Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik er geen geld op hoef te verdienen en dat de 2500 euro verzekeringsgeld in zijn geheel besteed moet worden aan het opknappen van de schade op de netste manier.
Maandag 30 maart gaat mijn auto naar de hersteller. Zal dan duidelijke afspraken maken van wat er precies gebeurd en voor welk bedrag dat dan is.
Idd maar even goed op papier zetten.
Veel succes iig.
Veel succes iig.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
zwart op wit zetten idd.
Heb je geen gedonder achteraf.
Succes !
Heb je geen gedonder achteraf.
Succes !
ben benieuwd, succes redbill
IDD suc6 kerel.... Al dat gezeik word je ook niet goed van he!!!
heb hier nog een splinter nieuwe originele achterklep gevonden http://cgi.ebay.de/OPEL-ASTRA-F-GSI-HEC ... eile_Zubeh" onclick="window.open(this.href);return false;ör?hash=item130277217579&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
weet niet al of je er al 1 heb ik denk post het maar even
weet niet al of je er al 1 heb ik denk post het maar even
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hij heeft al een tweedehands nette achterklep
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag eerste begin gemaakt met het herstel. Voortgang zal te volgen zijn in mijn project-topic.
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
't Is intussen drie maanden na de aanrijding. Ik heb intussen de rekening gehad van het schadebedrijf.
€2838,28 inclusief de huur van de tijdelijke auto. Reken je daarbij de kosten van de achterklep, de achterbumper, het kofferbakrubber en het knipperlicht voor, dan kom ik op een totaalbedrag van ongeveer 3000 euro. Dat is toch al gauw zo'n 500 euro minder dan ik had verwacht. Goede meevaller dus, hoewel het nog steeds geld heeft gekost.
Ik wacht ook nog steeds op het geld van de verzekering van de tegenpartij. Wat hebben die flikkers van de tegenpartij (de mensen die mij hebben aangereden) namelijk gedaan? Op hun aanrijdingsformulier aan de achterzijde bij de toedracht iets ingevuld over dat ik van baan was gewisseld en dat de aanrijding onder andere daardoor was veroorzaakt. Het verhaal waarmee ze ook al met mij in discussie waren gegaan op het moment van de aanrijding zelf.
Zoals ik ook toen al heb aangegeven is hun verhaal grote onzin. Ja, ik ben even voor het ongeluk van baan verwisseld, maar dat was zeker 200 meter voordat de aanrijding plaats had, en zodra ik van baan verwisseld was heb ik gas gegeven en was er een gat van zeker 20 meter tussen mij en de Fiësta. Zij hadden dus geen enkele hinder van mij.
Nu doet die verzekering dus moeilijk en willen ze de getuigenverklaring hebben van de bestuurder van de auto voor mij.
Irritante zooi...
€2838,28 inclusief de huur van de tijdelijke auto. Reken je daarbij de kosten van de achterklep, de achterbumper, het kofferbakrubber en het knipperlicht voor, dan kom ik op een totaalbedrag van ongeveer 3000 euro. Dat is toch al gauw zo'n 500 euro minder dan ik had verwacht. Goede meevaller dus, hoewel het nog steeds geld heeft gekost.
Ik wacht ook nog steeds op het geld van de verzekering van de tegenpartij. Wat hebben die flikkers van de tegenpartij (de mensen die mij hebben aangereden) namelijk gedaan? Op hun aanrijdingsformulier aan de achterzijde bij de toedracht iets ingevuld over dat ik van baan was gewisseld en dat de aanrijding onder andere daardoor was veroorzaakt. Het verhaal waarmee ze ook al met mij in discussie waren gegaan op het moment van de aanrijding zelf.
Zoals ik ook toen al heb aangegeven is hun verhaal grote onzin. Ja, ik ben even voor het ongeluk van baan verwisseld, maar dat was zeker 200 meter voordat de aanrijding plaats had, en zodra ik van baan verwisseld was heb ik gas gegeven en was er een gat van zeker 20 meter tussen mij en de Fiësta. Zij hadden dus geen enkele hinder van mij.
Nu doet die verzekering dus moeilijk en willen ze de getuigenverklaring hebben van de bestuurder van de auto voor mij.
Irritante zooi...
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Zow het zit je niet mee zeg...veel succes en sterkte
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Wat een kl*testreek! #@$%!
Hebben ze dat nog ingevuld nadat jullie beiden ondertekend hadden dan?
Is er geen tweede exemplaar of kopie waar dat nog niet op stond dan?
Echt balen man!
Echt balen man!
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Nee, dit gaat om de achterkant, waarin je je eigen visie moet geven op de toedracht. Die wordt door allebei de partijen afzonderlijk ingevuld. Je moet daar onder andere aangeven wie er schuldig is volgens jou en waarom. De voorkant mag niet meer worden gewijzigd nadat de handtekeningen zijn gezet.Ricco schreef:Wat een kl*testreek! #@$%!
Echt balen man!
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Nee dat meen je niet! god wat is dat ""^&%%@@! zeg. En dan nog zitten ze ontzettend fout want ze zijn toch echt recht achterin gereden en niet half van opzij dus je reed dus gewoon voor ze en dat is een feit.
Ik hoop dat t zo snel mogelijk zo goed mogelijk voor je afloopt.
Ik hoop dat t zo snel mogelijk zo goed mogelijk voor je afloopt.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!