hallo ik ben leroy uit tilburg (brunodebull)
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Moet wel te verzekeren zijn hoor!
Probeer anders Orion-direct eens!
Probeer anders Orion-direct eens!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- brunodebull
- forum-gebruiker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 mar 2009 22:48
- Locatie: tilburg
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Ja 100 euro is veel maar ja dan kan ik wel in me gsi blijve cruise dus dan maar een meijer in de maand,me verzekering deed moeilijk,maar tog uiteindelijk op me eigen naam maar als er bijv iemand op klapt ofzo krijg ik geen ene cent.
Dat kan er mee doorErwin_dude schreef:iets van 118 in de 3 maand
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
He? Een 8V en dan nog niet verzekerd krijgen?
Dan moet je echt een andere verzekeringsmaatschappij zoeken. Bij een C20XE kan ik me dat voorstellen, maar dat is wel 25 kW meer vermogen dan de 8V.
Dan moet je echt een andere verzekeringsmaatschappij zoeken. Bij een C20XE kan ik me dat voorstellen, maar dat is wel 25 kW meer vermogen dan de 8V.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
ik denk dat de 3 letters gsi ook zwaar meetelen die op het kenteken staan.
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
echt wel, kon als 19 jarige geen A corsa gsi verzekeren, maar wel een A corsa 1.6 8v (totdat ze het kenteken nakeken en zagen dat het een gsi was)oenatje schreef:ik denk dat de 3 letters gsi ook zwaar meetelen die op het kenteken staan.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
unive daar plukt u de vrichten mee,
en london verzekeringen als dat nog bestaat.
kreeg ik c20ne mee verzekerd op mijn 18 en op mijn 19e mag ik c20xe omdat ik dan AL een jaar mijn rijbewijs had en een jaar ook eigen auto op naam, zodat ze ervanuit gingen dat ik voldoende reed.
en london verzekeringen als dat nog bestaat.
kreeg ik c20ne mee verzekerd op mijn 18 en op mijn 19e mag ik c20xe omdat ik dan AL een jaar mijn rijbewijs had en een jaar ook eigen auto op naam, zodat ze ervanuit gingen dat ik voldoende reed.
astra heeft te lang geduurt
- brunodebull
- forum-gebruiker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 mar 2009 22:48
- Locatie: tilburg
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Halo,
ja hij is wel verzekered op me naam mej moeite,
ik heb een vraag he,ik wil tog stiekem me 8v opvoeren he,waar win ik veel winst mee,en daar bedoel ik geen turbo,zou t graag willen maar ja,s wel duur he,
Hoor het wel
Groetjes leroy
ja hij is wel verzekered op me naam mej moeite,
ik heb een vraag he,ik wil tog stiekem me 8v opvoeren he,waar win ik veel winst mee,en daar bedoel ik geen turbo,zou t graag willen maar ja,s wel duur he,
Hoor het wel
Groetjes leroy
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Gewoon een paar jaar met de 8V rondrijden. Kijken of de carrosserie goed blijft. Als je de GSi wilt blijven rijden gooi je er over een jaar of twee gewoon een ander blok in (C20XE ofzo). Hou je geld nu maar even apart voor het reguliere onderhoud. C20NE is een beresterke motor met veel koppel door het hele traject. Merkbaar meer vermogen uit een blok loopt altijd in de honderden euro's. Dat kan simpelweg niet goedkoop!
Wat je wel zou kunnen doen:
- Als er nu een open luchtfilter op zit, deze vervangen door een originele filterbak met inlegfilter van K&N, daar van je al veel vermogensverlies mee op.
Wat je wel zou kunnen doen:
- Als er nu een open luchtfilter op zit, deze vervangen door een originele filterbak met inlegfilter van K&N, daar van je al veel vermogensverlies mee op.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
213.xxx op de teller en gewoon nog steeds lekker gaan! 8v power
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- brunodebull
- forum-gebruiker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 mar 2009 22:48
- Locatie: tilburg
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Nou het is nie zo dat ik zoiets heb van mm wa langzaam de 8v rijd heerlijk hoor
en ja daar heb je wel gelijk in ja eerst even rondscheuren mej deze en dan over een jaar of zo kijke voor de 16v dan maar
Maar astra gsi rules
en ja daar heb je wel gelijk in ja eerst even rondscheuren mej deze en dan over een jaar of zo kijke voor de 16v dan maar
Maar astra gsi rules
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
jazeker...brunodebull schreef: Maar astra gsi rules
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
haha onder welke steen kom jij vandaan dat je dat nu er pas mee komt
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- EKadett
- forum-gebruiker
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
- Locatie: huis op een berg
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
ik betaal best weinig voor verzekering
ik zeg niet dat er een 1.6 16v in zat en nou een c20xe in zit, en nog niet omgekeurd is..
welkom trouwens.. hou m heel, netjes en schoon! je begint pas net met rijden
ik zeg niet dat er een 1.6 16v in zat en nou een c20xe in zit, en nog niet omgekeurd is..
welkom trouwens.. hou m heel, netjes en schoon! je begint pas net met rijden
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Ramen blenderen? Ben benieuwd naar de foto'sbrunodebull schreef:foto's dat hoort erbij he haha,
Qua uiterlijk..ramen blenderen,angel eyes,andere achterlichten,m3 spiegels etc. aleen de kleur hou ik die vind ik wel goed zo
Heb er wel zin in
Groetjes
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Die is goed Tim!!!
Maar welkom Leroy!
Mooie orginele GSI!
Ben trouwens erg blij dat je er geen Lexus achterlichten in gaat bouwen!!! Dat vind ik PERSOONLIJK erg lelijk.... Die heldere vind ik wel mooi staan.. Vooral bij een blauwe GSI.
Ik kon trouwens ook gewoon mn GSI 16v (1.8 16v) 7kw meer dan die van jou. Wel gewoon verzekeren.. En had een half jaar daarvoor ook nog een ongeluk gehad. En ze deden niet moeilijk. Was bij london verzekeringen.
Nou veel plezier er mee!
Groetjes Haaye
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- brunodebull
- forum-gebruiker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 mar 2009 22:48
- Locatie: tilburg
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Hey ,
ja ik hou hem lekker orgineel, mooi zat vind ik,aleen ramen blenderen ja dat komt nog,even tussendoor hoeveel procent mogen de bestuurdes kant zijn?
maar ja hij is wel verzekerd maar tog deden ze wel moeilijk,
maar eind goed al goed
en uiteraard zogauw de ramen klaar zijn,update ik de foto's
Greetz!!
ja ik hou hem lekker orgineel, mooi zat vind ik,aleen ramen blenderen ja dat komt nog,even tussendoor hoeveel procent mogen de bestuurdes kant zijn?
maar ja hij is wel verzekerd maar tog deden ze wel moeilijk,
maar eind goed al goed
en uiteraard zogauw de ramen klaar zijn,update ik de foto's
Greetz!!
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Je mag geloof ik tot 30% blinderen.
Hou er rekening mee dat je ruitjes standaard al getint zijn! Geloof 18% dus dan hou je 12% over wat je er op kan plakken
Hou er rekening mee dat je ruitjes standaard al getint zijn! Geloof 18% dus dan hou je 12% over wat je er op kan plakken
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
als ze 18% zijn dan heb je nog 82% zicht. dan mag je dat nog 12*82/100=9,8 % blinderen en dan zit je op 70 % zicht dus 30% geblindeerd.
astra heeft te lang geduurt
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Nou op mijn ruiten staat Transperancy 75%.....
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: hallo ik ben leroy uit tilburg
Yup, bij mij ook, viel me laatst op bij mijn voorruit.Laagvlieger schreef:Nou op mijn ruiten staat Transperancy 75%.....
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)