advies

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Kakashi
forum-gebruiker
Berichten: 1245
Lid geworden op: 13 mei 2006 11:44
Locatie: Haarlem

Re: advies

Bericht door Kakashi »

Bij mij doen ze het helemaal niet.
En elke keer als ik er nieuwe in doen maakt ie ergens sluiting waardoor de lampjes doorbranden en de zekering van mn dashboard tript.
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1274
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Noord Nederland

Re: advies

Bericht door Delax80 »

Beetje late reactie:P maar ook ik kan bevestigen dat het met gemonteerde klauw best goed gaat hoor.

Natuurlijk moooier alls je het demonteerd maar met de klauw erop gaat prima!even met afplaktape de schijf verfvrij houden en spuiten maar :D
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: advies

Bericht door Erwin_dude »

smeer um nou geen beunhaas praktijken aan , straks hele schijf eronder , ken die straks nie meer remme , zitte we dadelijk met astra in de kreukels
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: advies

Bericht door Nick(GSI) »

IDD :D Haal nou gewoon even je remklauw eraf maak hem netjes schoon met remreiniger en een staalborstel tot dat er geen vuil meer op zit. Goed in de primer spuiten en dan de lak. Rustig in lagen aan brengen (tussendoor laten drogen) Doe er dan gelijk als je klaar ben nieuwe remblokken in 8)

En als je het helemaal goed wil doen laat ze stralen en coaten. Maarja dat kost natuurlijk wel een stuk meer....

Dat is mijn visie..... geen beun taferelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: advies

Bericht door gurdi »

Primer die bij de remklauw verf zit, want die zal ook tegen de hitte moeten kunnen.
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: advies

Bericht door vizier »

Gewoon even de klauw eraf idd, zit met 2 bouten vast...


Nog een nadeel van stralen en coaten is dat je je remklauw een paar dagen kwijt bent
Dan kan je beter even een setje 2dehandse regelen en die laten stralen coaten en reviseren

Dan ben je zo klaar, kan je ze om wisselen, hoef je alleen maar even te ontluchten
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
dwarreltje
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 feb 2009 17:45

Re: advies

Bericht door dwarreltje »

vizier schreef:Gewoon even de klauw eraf idd, zit met 2 bouten vast...


Nog een nadeel van stralen en coaten is dat je je remklauw een paar dagen kwijt bent
Dan kan je beter even een setje 2dehandse regelen en die laten stralen coaten en reviseren

Dan ben je zo klaar, kan je ze om wisselen, hoef je alleen maar even te ontluchten
ik denk dat ik het toch maar doe terwijl ze erop zitten want dat ontluchten lijkt me moeilijk als leek zijnde:P
heb nu een gozer op mijn opleiding ontmoet waar ik het goed mee kan vinden, zijn pa heeft een eigen garagebedrijf dus daar kunnen we ze op de brug zetten en heeft ie alles al ligge:D doen we 2 autotjes in 1 avondje:D
Plaats reactie