RedBill schreef:Ik heb hier wel ooit iemand gezien die daar ook een los ophangpunt had en dat heel erg goed en praktisch had gefixed. Ik weet alleen niet meer wie dat was.
dat was de achterbumper van XRD
mijn voorbumper is ook zo gefixed door de schade hersteller, stuk steviger dan origineel iig
vizier schreef:nee,die willen we niet zien
dan gaan we
idd gtx is een typisch gevalletje van *dat ik dat persoonlijk wat minder mooi vind*
martin een gsi met orginele bumpers die gewoon goed verlaagd is met de juiste velgen is gewoon al een heel eind af!
ga hier maar eens kijken dat is allemaal veel mooier als die gtx takkiejoekie monster shit
vandaar dat ik ze er ook afgetrokken weer heeft hahahaa k zoek nu alleen nog een achterbumper en die is hier best moeilijk te vinden maar men zegt wel eens gedeuld is een schonen zaak op maarplaat staat er 1 te koop
Rieger Infinity2 achterbumper met binnenbumperbalk http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
t is me alleen even een beetje te duur wat hij ervoor vraagd dus dan maar zonder onderlip en bedankt voor de foto,s er zijn zeker weer wat nwe ideen op onstaan weer hahaha nog een klein weekje en dan maar gaan beginnen aan me
martin16vtje schreef:k zoek nu alleen nog een achterbumper en die is hier best moeilijk te vinden maar men zegt wel eens gedeuld is een schonen zaak op maarplaat staat er 1 te koop
Rieger Infinity2 achterbumper met binnenbumperbalk http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
t is me alleen even een beetje te duur wat hij ervoor vraagd dus dan maar zonder onderlip en bedankt voor de foto,s er zijn zeker weer wat nwe ideen op onstaan weer hahaha nog een klein weekje en dan maar gaan beginnen aan me
is die advertentie niet toevallig van Mikey van hier op het forum?
Dacht dat hij die ook hier te koop had gezet, maar dat topic is denk verwijdert...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
is die advertentie niet toevallig van Mikey van hier op het forum?
Dacht dat hij die ook hier te koop had gezet, maar dat topic is denk verwijdert...
jha denk t wel in me mail staat wel de naam mike erbij dus zou eens goed kunnen
Wat moet je met een Infinity II achterbumper dan? Dat gaat namelijk bij je wielkasten totaal niet aansluiten omdat het infinity II pakket ook wielkastverbreders bevat. Daar sluit deze bumper bij aan.
Je moet een Infinity I hebben denk ik.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
hier even een update kwa verbouwing en renovatie van mijn astra
helaas voord deze uitgesteld omdat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik veel eerder de kuur gaat krijgen en dat is op 2 feb geworden dus even de uitstel voor verbouwing.
mischien ook maar beter zo kunnen de dingen op me gemak even aangeshaft worden die ik nog moet hebben
ik dacht dat hij grafische kaarten wilde promoten ofzo
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.