ontopic:
dnek dat het vooral komt aan je demper. zonde om zo een mooie uitlaat in te ruilen, voor tijdelijk word het dan dnek ik:P
offtopic: en ik heb ook mensen in de buurt die al lopen te zieken wanneer ik mijn auto startte en al helemaal wanneer ik Voor de garage ( op een parkeerplek) iets stond te sleutelen ( bijvoorbeeld even luchtfilter verwisselen)
en als ik dan ook gesleuteld had dan moset ik binnen een half uur weer weg zijn want dan komt altijd politie langs.
en dat is in een dood lopende straat die 2 bochten heeft en dan een klein parkeer pleintje voor 5 auto's heeft.
en daar komt nooit 1 politie.
pas wanneer die mensen even komen vertellen waar ze last van hebben houd ik ermee op.
Astra GSi
Re: Astra GSi
astra heeft te lang geduurt
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Maar even een vraagje aangezien dit een projectentopic is, wat ga je allemaal nog doen met de wagen? Wat zijn je plannen?
Ik lees namelijk alleen nog maar wat de huidige staat van je auto is en zie nog weinig project...
Ik lees namelijk alleen nog maar wat de huidige staat van je auto is en zie nog weinig project...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Nouja, project: voor mij is hij af,
En jaa het is voor tijdelijk.. alleen voor de politie is me enkele pijp eronder, en daarna me dubbele er weer onder maar de middendemper blijft er wel tussen!
En jaa het is voor tijdelijk.. alleen voor de politie is me enkele pijp eronder, en daarna me dubbele er weer onder maar de middendemper blijft er wel tussen!
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Dan is het eigenlijk geen project! Maar een kletspraat topic!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Nope, geen kletspraat maar kennismakingstopic...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
ja oke! Ik was in de buurtRedBill schreef:Nope, geen kletspraat maar kennismakingstopic...
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo