ik zit met het probleem dat mij bijde rbbers van de deur lv en rv niet goed blijven zitten, ze zuisen erg.
ik weet dat ik eigenlijk aan 2 nieuwe rubbers vastzit alleen voor die 2 rubbers die langs de raamstijl lopen ben ik 200 euro lichter :S
heeft iemand misch nog enig idee??
bvb
DeurRubbers!
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Re: DeurRubbers!
Geen idee of het kan hoor, maar als ze niet blijven zitten...is vastlijmen met iets geen optie?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
ik kan ze gaan lijmen ja , dan zitten ze ook wel goed, alleen het is wel beunwerk:(:P
en dan denk ik dat ze alsnog zuisen.
en dan denk ik dat ze alsnog zuisen.
suizen bij de bijrijdersdeur is een astra kwaal.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
als je langs het staal onder je rubber over de hele lijn een dunne tochtstrip plakt, heb je de boel al iets dikker gemaakt
dan je rubber erover, en je zou minder ruis hebben.
als je deurrubber niet goed blijft hangen ( heb ik ook, passagiersdeur bovenin) kun je die toch op de loslatende punten een druppeltje kit doen, of een streepje dubbelzijdige tape. Zie je toch niks van.
dan je rubber erover, en je zou minder ruis hebben.
als je deurrubber niet goed blijft hangen ( heb ik ook, passagiersdeur bovenin) kun je die toch op de loslatende punten een druppeltje kit doen, of een streepje dubbelzijdige tape. Zie je toch niks van.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
ja goed idee! ik ga er me bezig! je hoord van me:P