Ik heb zo'n vermoeden dat we dat allemaal wel eens te horen krijgen''dat je daar nog geld in stopt'' ''wat dacht je van de sloop'' '' koop toch een knappe auto''
Goed bezig iig, toch weer 1 gered van de sloop
Ik heb zo'n vermoeden dat we dat allemaal wel eens te horen krijgen''dat je daar nog geld in stopt'' ''wat dacht je van de sloop'' '' koop toch een knappe auto''
vizier schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat we dat allemaal wel eens te horen krijgen''dat je daar nog geld in stopt'' ''wat dacht je van de sloop'' '' koop toch een knappe auto''
En toen zei jijc18xe schreef:vizier schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat we dat allemaal wel eens te horen krijgen''dat je daar nog geld in stopt'' ''wat dacht je van de sloop'' '' koop toch een knappe auto''
haha zeer bekende....
/Pa me versenllingsbak is aan bonken...
-En nu? ga je nieuwere auto kopen?
/Neej een 2 liter der in hangen met andere bak
-Je ben toch niet gek zeker in dat oude ding..
/Dat oude ding is mijn hobby dat jij nou om de 2 jaar een nieuwe auto koopt zodat je geen apk keuring heb
-Breng hem toch naar de sloop... betalen wij wel mee aan een nieuwere..
die gaat op top echt wel harder ! , anders is der wt mee gebeurtRoy 2.0 16v schreef: 0-100 in 20 seconden
top 120/135 wind mee
Pics or it didn't happenRoy 2.0 16v schreef:zo, de auto is weer roestvrij terug!
ja inderdaad mischien heb ik dit wel verzonnen en is ie stiekem toch naar de eeuwige roestvelden belandpascal1109 schreef:Pics or it didn't happenRoy 2.0 16v schreef:zo, de auto is weer roestvrij terug!
Precies dat krijg ik dus ook gemiddeld 2x per maand te horen Maarja ik denk maar zo als ie straks helemaal af is dan kijken ze wel anders :finger: . ja toch hahavizier schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat we dat allemaal wel eens te horen krijgen''dat je daar nog geld in stopt'' ''wat dacht je van de sloop'' '' koop toch een knappe auto''
nee, gek hé??Laagvlieger schreef:nou dat krijg ik dus nooit te horen
Als je zegt dattie van 1993 is dan geloven ze het niet
Dat krijg ik inderdaad ook vaak als ik vertel dat die van mij bijna 17 jaar oud is.Laagvlieger schreef:nou dat krijg ik dus nooit te horen
Mij ook niet, want die is van eind 92Laagvlieger schreef:nou dat krijg ik dus nooit te horen
Gefeliciteerd! Dat is een mooie respectabele tijd. Dan heb je em dus bijna de helft van zijn bestaan in bezit!Bart(astra) schreef:Gisteren een nieuwe mijlpaal, 8jaar in mijn bezit !!
Hij is na 6 jaar in Nederland op kenteken gezet, dus ik ben iig het langst eigenaar van mijn astra !RedBill schreef:Gefeliciteerd! Dat is een mooie respectabele tijd. Dan heb je em dus bijna de helft van zijn bestaan in bezit!Bart(astra) schreef:Gisteren een nieuwe mijlpaal, 8jaar in mijn bezit !!
Ik heb ook bijna een nieuwe mijlpaal. 150.000 kilometer zelf op de klok erbij gereden.