Hallo ik ben gsi-rider. heb al een paar jaar een opel astra f gsi 2 liter 8 valve bouwjaar 1992.
wil zo graag de auto zelf uitlezen. maar ik zoek een leverancier waar ik die kabel en software kan kopen voor een goeie prijs.
weet iemand hier raad mee. alvast bedankt.
diagnose apparaat
Re: diagnose apparaat
je kunt hem bij de dealer laten uit lezen. ook kun je dit zelf doen met een paper clip
http://www.astra-gsi.nl/index1/tips_tri ... utcode.htm
http://www.astra-gsi.nl/index1/tips_tri ... utcode.htm
En als je hem toch zelf wild kopen kost aardig wat knaken!!! zou je even op ebay moeten kijken denk ik. Of even aan Marcel (Laagvlieger) of aan Niels (rallyastra/rellie op et werk) moeten vragen. Denk dat je daar het meeste kans maakt Als ie überhaupt particulier te koop is Maarja voor die paar keer dat je de motor uit moet lezen zou ik geen tech 1 aanschaffen. even langs de dealer crossen en je bent zo klaar(is meestal gratis)
Edit: Is trouwens wel particulier te koop. Laatst nog in een boekje zien staan van de gamo geloof ik. Maar is geen originele tech1 zoals bij de dealer maar werkt inprincipe het zelfde geloof dat ze bij 400euro beginne
Edit: Is trouwens wel particulier te koop. Laatst nog in een boekje zien staan van de gamo geloof ik. Maar is geen originele tech1 zoals bij de dealer maar werkt inprincipe het zelfde geloof dat ze bij 400euro beginne
Laatst gewijzigd door Nick(GSI) op 12 feb 2009 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok is goed thnx voor de info..
nee want ik d8 dat ik die software en kabel gwn kon kopen voor goedkoop.
want dat is wel zo bij een golf. heb je die prograam vagcom en kan je goedkoop kabel kopen voor 30 euro ofzo al.
nee want ik d8 dat ik die software en kabel gwn kon kopen voor goedkoop.
want dat is wel zo bij een golf. heb je die prograam vagcom en kan je goedkoop kabel kopen voor 30 euro ofzo al.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ja vanaf de OBD motoren....
Geldt bij VAG ook. Dus vanaf 1995 ergens.
Bouwjaren daarvoor zijn geen goedkope apparaten te koop.
Geldt bij VAG ook. Dus vanaf 1995 ergens.
Bouwjaren daarvoor zijn geen goedkope apparaten te koop.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠