Beste collega astra gsi rijders,
Ik begin nu net alles, na een flinke verbouwing in mn nieuwe huis, terug op een rijtje te krijgen.
Begint mn auto ineens raar te schokken. Heb net de computer uitgelezen.
Hij geeft code 74 aan. Air mass flow sensor - voltage high.
Ik neem aan dat mn lmm dus gewoon naar de klote is?
Of kan ik er nog wat aan repareren?
Iemand die er nog 1 heeft liggen van een c20ne?
Of kan ik deze beter nieuw kopen? En wat kost hij dan? (Ik had ergens een link van richard in mn pc
maar ik ben al mn favorieten kwijt dus die kon ik ook niet meer vinden)
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Code 74
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Code 74
Spanning hoog, onderbreking dus.
Dus op het moment dat ie schokt valt het LMM signaal weg.
Controleer de stekker ( let erop dat de contactbekjes mooi sluiten en niet iets open blijven staan) en de bedrading.
Als dat goed is is de LMM idd defect.
Dus op het moment dat ie schokt valt het LMM signaal weg.
Controleer de stekker ( let erop dat de contactbekjes mooi sluiten en niet iets open blijven staan) en de bedrading.
Als dat goed is is de LMM idd defect.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Code 74
Thnx!
Ik heb de stekker net gecontroleerd. Daar kon ik niks raars vinden.
Ook niet aan de bedrading zelf.
Heb de de stekker aan beide kanten (mannetje en vrouwtje dus) in gespoten met contact spray.
Net 40 km gereden en nog geen last gehad.
Nu even afwachten of de code weg blijft.
Ik heb de stekker net gecontroleerd. Daar kon ik niks raars vinden.
Ook niet aan de bedrading zelf.
Heb de de stekker aan beide kanten (mannetje en vrouwtje dus) in gespoten met contact spray.
Net 40 km gereden en nog geen last gehad.
Nu even afwachten of de code weg blijft.