Laagvlieger schreef:Ik heb alleen ervaring met de carkits van Parrots.
Rets weet ik er niets van.
Gratis inbouw......snap niet hoe dat uitkomt.
Of jassen jullie de schroeven overal doorheen
Zo en zo ALS ik iets vastschroef doe ik het altijd op een vervangbaar deel.
Bv blinde schakelaar of afdekkapjes. En das soms best een gepuzzel.
Daarbij gaat het om 9 van de 10 gevallen om nieuw auto's. En dan kan ik soms best 2 uur zoet zijn met een parrot inbouw.
Din kom ik nog zelden tegen op het werk, tis voornamelijk Fakra.
Maar grootste probleem blijft het wegwerken van de kabels.
Maar ben echt even benieuwd, wat vinden de andere inbouwprofs hier van de bevestigingsmogelijkheden van een display bij zo'n monochrome parrot???
Wij bouwen ook heel wat parrots in, en hebben nog niet zo heel veel problemen ermee.
Vaak is het achteraf dan door verkeerde/ondeskundige inbouw.
Ik gebruik bijna nooit schroeven voor de inbouw.
Meestal plakken met dubbelzijdige tape. En idd gaten voor de bekabeling zo veel mogelijk in kleine vervangbare delen.
Displaystekkers zijn idd ook erg fragiel, en dus snel oorzaak van een storing.
Zelf heb ik 3 jaar geleden ook een parrot ck3100 (monochroom) gekregen met gratis inbouw bij mijn gsm.
Alleen dat inbouwen heb ik mooi zelf gedaan.
Display zit bij mij gewoon door het luchtrooster geprikt met dat speciale bevestigingsdingetje.
Al drie jaar probleemloos.
Inmiddels ook 1 in de Corsa gebouwd, en ook gewoon goed.
Ben daar alleen nog op zoek naar een goede bevestigingsplaats.
Mijn ervaring van bevestigen bij oude auto's (opels) is zwaar irritant.
Bij de nieuwere zijn er mogelijkheden genoeg.
bv.
Vectra c/signum - op de sierstrip van dashboard plakken
Astra-h/zafira-b - op de meestal loze schakelaar van de middenconsole plakken