OZ superturismo WRC
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Re: OZ superturismo WRC
per stuk neem ik aan.
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Wat bedoel jij dan precies hiermee?xrd schreef:Wat is duur?
Ik heb 20€ betaald voor 4 plastic ringen voor m'n GT's...
De originele centreerringen van OZ zijn van alu, je kunt ze ook anders krijgen zoals plastic, maar dan heb je ze niet van OZ.
Centreerringen komen dus in de velg, en ondersteunen het passend maken van de wielnaaf.
Die naafdoppen, heb ooit eens de carbon versies besteld, betaal je dik 20 euro stuk voor (18,21) was het volgens mij.
En die dingen bekijk je dus vanaf de buitenkant, zodat je geen centrale moer ziet zitten van je aandrijfas.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Dat is wel heel duur Erwin.
Originele OZ naaf ringen zijn ook niet zo duur.
Wel als je er een dikke originele OZ spacer bij nodig hebt, zoals voor een aantal Peugeots.
Dan kan het wel 50 tot 100 euro kosten.
Ik heb een keer 17" Supertourismo GT's onder m'n Corsa gehad. Setje verkocht aan een Ibiza rijder.
Deze hebben een naafgat wat een paar mm groter is en had dus nieuwe ringen nodig.
Die mocht ik destijds gratis meenemen. Maargoed, toen deed ik ook nog wat werkzaamheden voor de NL importeur van OZ.
Originele OZ naaf ringen zijn ook niet zo duur.
Wel als je er een dikke originele OZ spacer bij nodig hebt, zoals voor een aantal Peugeots.
Dan kan het wel 50 tot 100 euro kosten.
Ik heb een keer 17" Supertourismo GT's onder m'n Corsa gehad. Setje verkocht aan een Ibiza rijder.
Deze hebben een naafgat wat een paar mm groter is en had dus nieuwe ringen nodig.
Die mocht ik destijds gratis meenemen. Maargoed, toen deed ik ook nog wat werkzaamheden voor de NL importeur van OZ.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Naafdoppen, zoals deze kosten ook 10 ex. btw per stuk.
Centreerringen, deze zijn van plastic, kosten geen fluit.
Alu zijn stuk duurder.
"hochdrehzahlprinzip"
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
waar heb je die ringen weg.. ik mis er 1 RV
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
kan je bij elke bandenboer wel halen