Dat zie je idd zoveeeeelBart(astra) schreef:ik weet er nog 1;
Mensen die dachten dat ze dat lampje zelf wel konden vervangen, en nu iedereen lekker verblinden !
Irritatie op de weg
Re: Irritatie op de weg
Zwei Liter Kraft ja
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Tijd voor winterbanden, dat vergeten er wel zoveel.
Wereld van verschil, gister en vandaag!
Rij nu zelf met 4 nieuwe Vredestein Snowtracs, prima sneeuwbandje!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Kansloze jochies die vinden dat ze zelf wel xenon in hun auto kunnen bouwen, maar ook niets van afstelling en (verplichte!) automatische hoogteverstelling afweten.Peter_89 schreef:Dat zie je idd zoveeeeelBart(astra) schreef:ik weet er nog 1;
Mensen die dachten dat ze dat lampje zelf wel konden vervangen, en nu iedereen lekker verblinden !
Winterbanden zijn inderdaad in Nederland ook erg belangrijk! Ik heb er nu drie winterseizoenen winterbanden onder gehad, en elk seizoen zijn ze geregeld nodig geweest.GSi Twente schreef:Tijd voor winterbanden, dat vergeten er wel zoveel.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Automatische hoogteregeling bij aftermarket xenon is NIET verplicht voor auto's tot bouwjaar 2007!!!!RedBill schreef:Kansloze jochies die vinden dat ze zelf wel xenon in hun auto kunnen bouwen, maar ook niets van afstelling en (verplichte!) automatische hoogteverstelling afweten.Peter_89 schreef:Dat zie je idd zoveeeeelBart(astra) schreef:ik weet er nog 1;
Winterbanden zijn inderdaad in Nederland ook erg belangrijk! Ik heb er nu drie winterseizoenen winterbanden onder gehad, en elk seizoen zijn ze geregeld nodig geweest.GSi Twente schreef:Tijd voor winterbanden, dat vergeten er wel zoveel.
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
vanaf 2006 toch?
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Damn, ik blijf dit verhaal maar aan het uitleggen.....Theo Gsi schreef:vanaf 2006 toch?
Wetgeving omtrent Xenon verlichting
Auto's die af fabriek met Xenon verlichting geleverd worden dienen te zijn uitgerust met automatische niveau regeling en een wis/was installatie op de koplampen. Echter voor de Xenon conversiesets voor de aftermarket geldt dit niet. De Rijksdienst voor het Wegverkeer heeft te kennen gegeven dat bij de APK keuring alleen gelet wordt op het lichtbeeld. Dit lichtbeeld veranderd na de Xenonconversie niet omdat het brandpunt van de Xenonlamp in de bestaande reflector hetzelfde blijft. Hierdoor is het tevens mogelijk geworden om ook nieuwe auto's met Xenon conversie sets uit te rusten.
Voertuigen na 31 december 2006
Voor personenauto's en bedrijfsauto's die in gebruik zijn genomen na 31 december 2006 en die zijn voorzien van dimlichten met gasontladingslicht-bronnen geldt dat deze dimlichten :
* Voorzien moeten zijn van een koplampreinigings installatie waarmee het gehele of een deel van het lichtdoorlatende gedeelte van de koplamp wordt gereinigd
* Ingeschakeld moeten blijven wanneer het groot-licht brandt
* Voorzien moeten zijn van een niveauregeling die de verticale helling van de lichtbundel automatisch aanpast aan de belading van het voertuig. Dit is niet van toepassing op voertuigen waarbij de verticale afstelling van de lichtbundel op andere wijze wordt aangepast aan de beladingstoestand van het voertuig.
Voor auto's die in gebruik zijn genomen voor 1 januari 2007 en die voorzien zijn van xenon-verlichting gelden deze eisen dus niet.
APK Keuring Voor de APK hebben deze nieuwe regels geen gevolgen, omdat daar bij de APK niet op getoetst wordt. Voor de APK geldt dat het juiste lichtbeeld van de verplichte verlichting vooralsnog bepalend is.
Pioneer Promo Team™
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
okee, duidelijk toch.
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
Ik iriteer me aan mensen die remmen om niets! :finger:
Ik iriteer me aan mensen die mist achterlicht aan hebben staan om niets!
Ik iriteer me aan mensen die bonnen uit schrijven om niets!
Ik iriteer me aan mensen die mist achterlicht aan hebben staan om niets!
Ik iriteer me aan mensen die bonnen uit schrijven om niets!
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Ik irriteer me aan tegemoetkomend verkeer dat zo voorsorteerd dat ze half op mijn rijbaan staan
Ik irriteer me aan fietsers die even vergeten dat de fiets langer is dan het stuur, en zo fijn met het voorwiel op straat staan op oversteek punten
Ik irriteer mij aan fietser die denken dat ze op een zebrapad voorrang hebben, terwijl het toch echt een voetpad is!
Ik irriteer me aan mensen die niet snappen dat vrachtwagens niet zo maar even achteruit kunnen, en dus dom blijven wachten
Ik irriteer me aan mensen die te ver door rijden terwijl ik aan het manoeuvreren ben, wat er vaak toe lijd dat I z'n achteruit op mag gaan zoeken
Ik irriteer me aan mensen die me via m'n dodehoek me nog even voorbij willen
Ik irriteer me aan rechts inhalende fietsers
Ik irriteer me aan fietsers in het algemeen
Ik irriteer me aan mensen die 40rijden op 80wegen als het de dag ervoor een beetje gesneeuwd heeft, maar de weg toch echt overduidelijk droog is en wit van het zout ziet
ik irriteer me aan dit irritatie topic, maar tis toch ook weer leuk
Ik irriteer me aan fietsers die even vergeten dat de fiets langer is dan het stuur, en zo fijn met het voorwiel op straat staan op oversteek punten
Ik irriteer mij aan fietser die denken dat ze op een zebrapad voorrang hebben, terwijl het toch echt een voetpad is!
Ik irriteer me aan mensen die niet snappen dat vrachtwagens niet zo maar even achteruit kunnen, en dus dom blijven wachten
Ik irriteer me aan mensen die te ver door rijden terwijl ik aan het manoeuvreren ben, wat er vaak toe lijd dat I z'n achteruit op mag gaan zoeken
Ik irriteer me aan mensen die me via m'n dodehoek me nog even voorbij willen
Ik irriteer me aan rechts inhalende fietsers
Ik irriteer me aan fietsers in het algemeen
Ik irriteer me aan mensen die 40rijden op 80wegen als het de dag ervoor een beetje gesneeuwd heeft, maar de weg toch echt overduidelijk droog is en wit van het zout ziet
ik irriteer me aan dit irritatie topic, maar tis toch ook weer leuk
Precies!ijsbeer schreef:
Als jullie zelf vrachtwagen chauffeur waren dan had je wel begrepen waarom we elkaar inhalen.
Maar ik haal niet met 1 km verschil in. Vind dat zelf ook erg irritant. Moet wel een beetje snel gaan.
Gr. Paul
ik irriteer me aan alles wat zich sneller beweegt op de weg als ik.
en vrachtwagens
en alles wat veel langzamer beweegt als ik op de weg.
en aan rallyastra op het forum,en bobo ,bart en nog wel een paar
en vrachtwagens
en alles wat veel langzamer beweegt als ik op de weg.
en aan rallyastra op het forum,en bobo ,bart en nog wel een paar
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
zo te lezen zitten er best een aantal gefrustreerde forumgebruikers hier
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Volgens mij is er 1 gefrustreerd omdat hij een beetje motorloos is !
LOSER !!!!!
LOSER !!!!!
deze kwam ik ook nog tegen hoop geen voorbeeld voor andere astra rijders (gelukkig nog geen gsi)
http://www.youtube.com/watch?v=QNxQqdC4Ouw&NR=1
en kent iemand hier toevallig nog mensen die transport bedrijf VOS in deventer werken deze kwam ik tegen tussen de
gekke poolse chauffeurs mooi staaltje parkeer werk
en kent iemand hier toevallig nog mensen die transport bedrijf VOS in deventer werken deze kwam ik tegen tussen de
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Ik zie niks 2x het zelfde linkje van het achter uit rijden.Remon schreef:
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
ow ik dacht juist dat ze niet achteruit gingSyl-Astra schreef:Ik zie niks 2x het zelfde linkje van het achter uit rijden.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
heb met moeite het filmpje nog weer gevonden maar hierbij de goede linkSyl-Astra schreef:Ik zie niks 2x het zelfde linkje van het achter uit rijden.Remon schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=aAvMYnbb ... re=related
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
- AstraF16
- forum-gebruiker
Wat een uitvinding zo'n handrem he
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Weet je wat irri is
van die gasten die denken dwars door je vrachtwaggel heen te kunnen rijden
ze moeten al die gasten die hun b rijbewijs net hebben is een daagje laten lessen in een bakwagen ,dan weten ze ook is hoe dat is
mensen die geen rekening houden met je uitzwaai aan de achterkant
laat staan de remweg die je hebt met tig ton achter je reet, als ze er op het laatste moment tussen willen om uit te voegen
ze moeten al die gasten die hun b rijbewijs net hebben is een daagje laten lessen in een bakwagen ,dan weten ze ook is hoe dat is
laat staan de remweg die je hebt met tig ton achter je reet, als ze er op het laatste moment tussen willen om uit te voegen
volle tank voor 19 euro hahahahaha
-
- forum-gebruiker
dat was een duitse chauffeur die zijn navi volgde naar een adresRemon schreef:heb met moeite het filmpje nog weer gevonden maar hierbij de goede linkSyl-Astra schreef:Ik zie niks 2x het zelfde linkje van het achter uit rijden.Remon schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=aAvMYnbb ... re=related
op die weg mocht hij helemaal niet komen met een vrachtwagen
hij wilde weer achteruit maar ja ,,,duitsers kunnen niet achter uit rijden
ze hebben hem met een bergings auto weer uit de greppel gehaald
en dat is niet goedkoop in noorwegen
kende het verhaal al van een oud collega die ook bij VOS gereden heb
Ik irriteer mij niet zo heel snel op de weg, ik word per uur betaald en heb geen werk met stress. Als ik iets later ben is dat meestal geen probleem
Astra GSi 2.0 16v
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
- AstraF16
- forum-gebruiker
Niet alleen de mensen die net hun rijbewijs hebben hoor, ook de oudere die al langer hun rijbewijs hebben.opelforum schreef:Weet je wat irri is
Deze zijn helemaal levensmoe, als ze het niet eens zijn met een actie van een chauffeur zoals inhalen dan gaan ze hem irriteren om voor diegeen te duiken en dan ineens op de rem te gaan staan.
En dan hoor je op de radio weer zo'n verhaal dat vrachtwagens de meest dodelijke ongelukken veroorzaken..
Dan krijg je die eindeloze discussies weer over de voor en nadelen van chauffeurs.