Deurstekker

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Deurstekker

Bericht door RedBill »

Astrid_fahrer schreef:Ik had ook altijd nog de originele papieren boxen voor :lol:

En toch moet ik zeggen met een originele opel radio klinken zo wanneer je niet te hard gaat echt niet zo slecht hoor :lol:

Maar Raymond een CDR500 van Delco elektronics of VDO doet het prima hoor! :wink:
Die speakers waren zeker nie slecht kwa geluid! Alleen waren ze bij mij na een aantal jaar ook wel behoorlijk verweerd. Heb ze er twee jaar geleden uit gehaald en vervangen voor pioneers.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
IJsblok
forum-gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 dec 2008 18:33
Locatie: Ridderkerk

Re: Deurstekker

Bericht door IJsblok »

Kostte me €300 maar heb nu wel een super compo setje in de deuren laten zetten van Audio-System. Die papieren speakers hebben het best lang volgehouden trouwens.

Gr. Paul
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10460
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Deurstekker

Bericht door Bart(astra) »

IJsblok schreef:Kostte me €300 maar heb nu wel een super compo setje in de deuren laten zetten van Audio-System. Die papieren speakers hebben het best lang volgehouden trouwens.

Gr. Paul
De Helon 165 ?

Heb ik nu ook naar volle tevredenheid !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
paaltje
forum-gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 dec 2008 23:39

Re: Deurstekker

Bericht door paaltje »

Ben nu bezig met het inbouwen van andere boxen, deurpaneel hangt zo goed als los alleen bij de hendel waarmee je je deur opent lijkt hij nog vast te zitten. Brute kracht gebruiken of verborgen schroefjes?

(ga ondertussen verder prullen, kijk zo weer even of iemand met een verlossend antwoord is gekomen)
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: Deurstekker

Bericht door Erwin_dude »

ja er zit een schroef achter de hendel , d8 dat je klink moet aantrekken en daar achter zit 1
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
KevTech
forum-gebruiker
Berichten: 432
Lid geworden op: 21 okt 2008 20:41
Auto('s): Astra GSi (C20XE M2.8)
Locatie: Middelburg

Re: Deurstekker

Bericht door KevTech »

Achter het kleine afdekplaatje of achter je bediening van de spiegels zit nog een schroef :wink:
paaltje
forum-gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 dec 2008 23:39

Re: Deurstekker

Bericht door paaltje »

Oke, paneel is er toch inmiddels af, schroefje gevonden nadat ik met een schroevendraaier het spiegel benieningselementje eruit heb gewipt. Iemand nog tips met wat ik ga tegenkomen of zijn er verder geen verborgen dingetjes meer?:p
paaltje
forum-gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 dec 2008 23:39

Re: Deurstekker

Bericht door paaltje »

Ehm, licht blauw is + of donkerblauw met een strookje is +? of maakt het niet uit hoe die draden zitten als het aan beide kanten hetzelfde is? (ja, audio leek)
Plaats reactie