Witte GSI 2.0 16v >>>NIEUWE FOTO's!!
Re: Witte GSI Marktplaats>>>GEKOCHT
Gefeliciteerd man suc6 met de ombouw!
Bovenstaande dingen heb ik inderdaad net gedaan haha:P net als de kentekenplaatverlichting en de pookknop.Lenblij schreef:He delax ik moest vanmiddag even bij huis wezen zag ik meteen die astra staan mooie waaiers er op, alleen die aftandse WRC sticker moet er meteen van af
die witte spiegels die op de grond lagen komen er op nog op voor de m3 spiegels neem ik aan?
Haha grappig mn pa zei al dat er iemand bij stond te kijken:P toevallig dat jij dat bent.
De ramen zijn rondom ook geblindeerd. Normaal hou ik hier niet van maar het is 100% netjes gedaan. vind het best mooi staan Wel gana de donkere angel eyes eruit denk ik.(ook al staat het best mooi op wit)Delax80 schreef:Bovenstaande dingen heb ik inderdaad net gedaan haha:P net als de kentekenplaatverlichting en de pookknop.Lenblij schreef:He delax ik moest vanmiddag even bij huis wezen zag ik meteen die astra staan mooie waaiers er op, alleen die aftandse WRC sticker moet er meteen van af
die witte spiegels die op de grond lagen komen er op nog op voor de m3 spiegels neem ik aan?
Haha grappig mn pa zei al dat er iemand bij stond te kijken:P toevallig dat jij dat bent.
Ook is het Leer best netjes. maarja nu gauw die sensor vervangen en grote beurt. Dan de remmen en ophanging ombouwen en natuurlijk keuren naar 16v:P
Laatst gewijzigd door Delax80 op 05 dec 2008 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
ja moest even wat kisten ophalen bij je ouwe.
maar het is een mooie wagen weinig roest te zien zo op het oog
succes er mee
maar het is een mooie wagen weinig roest te zien zo op het oog
succes er mee
komop met die foto's, niet net als de vorige keer heuj. toen duurde het ook lang met de picca's
-
- forum-gebruiker
wat ga je doen dan met die blauwe astra
gaat die de verkoop in of hou je die er bij
gaat die de verkoop in of hou je die er bij
ik heb hier thuis geen normale camera:P Morgen zal ik foto's maken!! Anders word het maandag.
Van mn oude worden sowieso de remmen, schokbrekers en vering overgezet. Misschien zelfs het blok maar dat zie ik nog wel.
Eerst blijft hij er nog even bij.
Van mn oude worden sowieso de remmen, schokbrekers en vering overgezet. Misschien zelfs het blok maar dat zie ik nog wel.
Eerst blijft hij er nog even bij.
Gefeliciteerd! Ik vermoed dat ik deze Astra komend seizoen een hoop ga zien op de ring??
Enneh.. Fotoooooooo's
Enneh.. Fotoooooooo's
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
haha ja klopt Eind van de maand jaarkaart kopen en dan zal je me (bijna) elk weekend er tegenkomenTim82 schreef:Gefeliciteerd! Ik vermoed dat ik deze Astra komend seizoen een hoop ga zien op de ring??
Enneh.. Fotoooooooo's
Ik ga stalling zoeken in duitsland. Heen en weer rijden met de auto v/d zaak. Zo heb je enkel de kosten aan stalling en natuurlijk het onderhoud.
Denk dat je dan wel hoge huurprijs moet lappen. Omdat je vast niet de enigste ben die daar wat zoekt.Delax80 schreef: Ik ga stalling zoeken in duitsland. Heen en weer rijden met de auto v/d zaak. Zo heb je enkel de kosten aan stalling en natuurlijk het onderhoud.
Zwei Liter Kraft ja
Ik heb er nog geen idee van! Zal eens rond gaan kijken.Peter_89 schreef:Denk dat je dan wel hoge huurprijs moet lappen. Omdat je vast niet de enigste ben die daar wat zoekt.Delax80 schreef: Ik ga stalling zoeken in duitsland. Heen en weer rijden met de auto v/d zaak. Zo heb je enkel de kosten aan stalling en natuurlijk het onderhoud.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
En ondertussen zondag geweest. Waar blijven de foto's meneertje?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
dit vind ik niet normaal.
FOTO"S
FOTO"S
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Haha ja dat kun je wel stellen
Je zou dr bijna van in de stress raken zo
Je zou dr bijna van in de stress raken zo
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
picca's..........picca's...........picca's
Haha ik had geen camera....morgen zal ik met de Gsi naar het werk gaan en foto's maken.
-
- forum-gebruiker
oke was al bang dat je weer een polder sloot aan het uitbaggeren was met die witte kar van je
2 foto's
- Bijlagen
-
- IMG_8766.jpg (80.88 KiB) 8410 keer bekeken
-
- IMG_8764.jpg (114.07 KiB) 8406 keer bekeken
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: Witte GSI Marktplaats>>>FOTO"S
Jaaaa, netjes hoor!!!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Vet. Jij hebt gewoon een showroom model
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
eindelijk. meteen waaiers eronder zie ik
irmschers erop
achterplaat zwart spuiten
goed poetsen
binnenbakjes van de lucht happers zwat maken
EN GAAN
mooie auto kerel
irmschers erop
achterplaat zwart spuiten
goed poetsen
binnenbakjes van de lucht happers zwat maken
EN GAAN
mooie auto kerel
Ja ben er ook erg blij mee! Dit zijn 2 foto's toen hij niet erg schoon was. Ik zal hem zsm GOED wassen en dan op de foto doen. Hij is echt SUPER netjes.
Vandaag heeft de "mobiele restyler" op het werk zn best gedaan op de lederen stoelen:D........zien er echt heel netjes uit (totaal geen instapschade). Deze gaan er tzt toch uit om plaats te maken voor kuipstoelen.
Vandaag heeft de "mobiele restyler" op het werk zn best gedaan op de lederen stoelen:D........zien er echt heel netjes uit (totaal geen instapschade). Deze gaan er tzt toch uit om plaats te maken voor kuipstoelen.