Veerpootbrug1
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Veerpootbrug1
Hallo,
Ik wil graag een veerpootbrug kopen, maar nu weet ik niet goed welke. Ik heb nu namelijk een lexmaul en denk dat ik nu een andere veerpootbrug moet hebben dan die er ontworpen is voor de c20xe. Iemand hier ervaring mee?
Gaat een standaard rechte veerpootbrug nu passen ipv die kromme?
Ik wil graag een veerpootbrug kopen, maar nu weet ik niet goed welke. Ik heb nu namelijk een lexmaul en denk dat ik nu een andere veerpootbrug moet hebben dan die er ontworpen is voor de c20xe. Iemand hier ervaring mee?
Gaat een standaard rechte veerpootbrug nu passen ipv die kromme?
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Re: Veerpootbrug1
die van wiechers zal er toch zeker wel overheen passen?
Even plaatje geleend
Even plaatje geleend
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
zijn die van wiechers nog te koop dan?
edit;
De stalen versie kost 87 euro en de aluminium versie 132.
http://www.wiechers-sport.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
edit;
De stalen versie kost 87 euro en de aluminium versie 132.
http://www.wiechers-sport.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSi 2.0 16v
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
als ze ze hebben, neem ik er hoogst waarschijnlijk wel eentje mee voor mezelf iig
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
dat model heb ik anders nog wel liggen, exact dezelfde, komt bij mij waarschijnlijk een andere in
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Wiechers heeft tot nu toe altijd nog een stand op essen gehad.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Ga ik daar maar eens even rondkijken dan!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hal 12 stand 104 !Bart(astra) schreef:Wiechers heeft tot nu toe altijd nog een stand op essen gehad.
Golden days:
En vooral ACHTER doet veel, let op achter moet je op de einden hebben van dempers.
Een nadeel ding wordt zo stijf, alssie gaat, moet je der goed bijzijn.
Je voelt het als je voor je gevoel je rechtsachter 'hoog in het dak' voelt gaan.
Khad met Eep gesproken vorige week, die zij ook ja zo laag en zo, ze worden te hard, ze kunnen kontje gaan springen.
Wegligging is echt fe-no-me-naal, alleen je moet je echt niet vergissen, bv mijne kun je als beginner echt niet in rijden bv. Stuur moet je met 2 handen vasthebben, want rechtuit gaattie niet meer.
Heb je gas erop en je komt een putgat tegen, wil die meteen die kant op en de hoek om.
Komt ook omdat wij zo laag staan dat je megacamber krijgt. Juist omdat je het niet kunt stellen.
Achterwielen bv staan gewoon schuin in de kast en voorarmen staan ipv schuin naar beneden naar boven.
De grens gaat ook ver liggen, komttie, dan komttie ook echt, en dan is het niet zo dattie zo weer terug is.
Dan heeft de auto echt wat tijd nodig. Dan ben je echt geknepen billen bezig. Die gaat echt alleen nog maar rechtdoor die kant op over 4 wielen. KEIHARD ankeren is enige devies met KOPPELING in, Gewicht op voorkant gooien, rem los, KOPPELING IN, gaspedaal half in, kun je hem opvangen.
Gooi je stuur ook niet om, en belangrijkste les kijk altijd die kant op waar je naartoe wilt, nooit waar je naartoe gaat. Komt zelfs oma eruit nl.
En vooral ACHTER doet veel, let op achter moet je op de einden hebben van dempers.
Een nadeel ding wordt zo stijf, alssie gaat, moet je der goed bijzijn.
Je voelt het als je voor je gevoel je rechtsachter 'hoog in het dak' voelt gaan.
Khad met Eep gesproken vorige week, die zij ook ja zo laag en zo, ze worden te hard, ze kunnen kontje gaan springen.
Wegligging is echt fe-no-me-naal, alleen je moet je echt niet vergissen, bv mijne kun je als beginner echt niet in rijden bv. Stuur moet je met 2 handen vasthebben, want rechtuit gaattie niet meer.
Heb je gas erop en je komt een putgat tegen, wil die meteen die kant op en de hoek om.
Komt ook omdat wij zo laag staan dat je megacamber krijgt. Juist omdat je het niet kunt stellen.
Achterwielen bv staan gewoon schuin in de kast en voorarmen staan ipv schuin naar beneden naar boven.
De grens gaat ook ver liggen, komttie, dan komttie ook echt, en dan is het niet zo dattie zo weer terug is.
Dan heeft de auto echt wat tijd nodig. Dan ben je echt geknepen billen bezig. Die gaat echt alleen nog maar rechtdoor die kant op over 4 wielen. KEIHARD ankeren is enige devies met KOPPELING in, Gewicht op voorkant gooien, rem los, KOPPELING IN, gaspedaal half in, kun je hem opvangen.
Gooi je stuur ook niet om, en belangrijkste les kijk altijd die kant op waar je naartoe wilt, nooit waar je naartoe gaat. Komt zelfs oma eruit nl.
Gewoon bij NL power halen. Die hanteren de prijzen die op wiechers-sport.de staan.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
mooi verhaal plug
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Trompie
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Dat kan ie altijd leuk vertellen inderdaad!Erwin_dude schreef:mooi verhaal plug
niet je Astra verkopen he Plug! Dan zie ik je nog weer een keer op een meeting!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Trompie schreef:Dat kan ie altijd leuk vertellen inderdaad!Erwin_dude schreef:mooi verhaal plug
niet je Astra verkopen he Plug! Dan zie ik je nog weer een keer op een meeting!
idd, houden dat ding.
kunnen we weer een keer naar "strand" horst