lexmaul inlaat
lexmaul inlaat
ik heb een lexmaul , en nu is hij van binnen echt smerig.
hoe kan ik die het beste reinigen van binnen? of kun je dat ook ergens proffesioneel laten doen?
hoe kan ik die het beste reinigen van binnen? of kun je dat ook ergens proffesioneel laten doen?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Forté oil fin remover.
Inspuiten. even laten weken en de zwarte zooi loopt er zo uit.
Alleenn is niet voor de patriculier te verkijgen. Dus even via een forté deale rof de opel dealer ofzo proberen te bestellen.
Tis een heel aggresief en ongezond goedje. Goedkoop zal het ook niet zijn.
Het spul is er speciaal voor om inlaattrajecten van de zwarte smeerzooi te ontdoen.
Inspuiten. even laten weken en de zwarte zooi loopt er zo uit.
Alleenn is niet voor de patriculier te verkijgen. Dus even via een forté deale rof de opel dealer ofzo proberen te bestellen.
Tis een heel aggresief en ongezond goedje. Goedkoop zal het ook niet zijn.
Het spul is er speciaal voor om inlaattrajecten van de zwarte smeerzooi te ontdoen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
En daarna je motor stukBaas J. schreef:Laten stralen aan de binnenkant.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Zou niet weten waarom niet Niels. Daarna met perslucht uitblazen uiteraard zodat alle deeltjes eruit zijn. (Nodeloos te vermelden lijkt me, schat Ronald hoger in).
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
ABS is een apart systeem, dus heeft er niets mee van doen.
Stekker even weghangen, en rijden maar.
En met de Lexmaul komt ie wel door de APK hoor, had ik destijds ook, als je lambda sensor maar goed is, en er een deugdelijke kat aanwezig is.
Stekker even weghangen, en rijden maar.
En met de Lexmaul komt ie wel door de APK hoor, had ik destijds ook, als je lambda sensor maar goed is, en er een deugdelijke kat aanwezig is.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
De ETC maakt alleen maar gebruik van een signaal van de ABS. Dat signaal wordt nog steeds gegeven, en het stuurapparaat zal ook nog steeds een signaal naar je gasklep willen geven, maar omdat ie van de gasklepmotor geen spanning terug krijgt zal de ETC in storing gaan, en uitgeschakeld worden. ABS blijft ingeschakeld omdat alle componenten daarvoor nog gewoon aanwezig zijn.
Maar ik heb ook nog wel een vraagje: Is het niet mogelijk je ETC gasklephuis gewoon bij een lexmaul ertussen te laten, of past dat niet kwa ruimte of aansluiting? Heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Maar ik heb ook nog wel een vraagje: Is het niet mogelijk je ETC gasklephuis gewoon bij een lexmaul ertussen te laten, of past dat niet kwa ruimte of aansluiting? Heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Das een goeie. Misschien dat Erik het nog weet. Ik weet het zo niet meer.RedBill schreef: Maar ik heb ook nog wel een vraagje: Is het niet mogelijk je ETC gasklephuis gewoon bij een lexmaul ertussen te laten, of past dat niet kwa ruimte of aansluiting? Heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Zwei Liter Kraft ja
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Het probleem is de ruimte! De LMM past dan niet meer hij komt dan namelijk nog een heel stuk naar voren.Peter_89 schreef:Das een goeie. Misschien dat Erik het nog weet. Ik weet het zo niet meer.RedBill schreef: Maar ik heb ook nog wel een vraagje: Is het niet mogelijk je ETC gasklephuis gewoon bij een lexmaul ertussen te laten, of past dat niet kwa ruimte of aansluiting? Heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Maar heb het eerlijk gezegd niet gepast.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Het is toch juist zo dat een gasklephuis met ETC 2 vacuumaansluitingen mist? IK heb mijn lexmaul net vorige week naar de nieuwe eigenaar gestuurd.
Ik heb nu nog een gasklephuis over met de 2 vacuumaansluitingen die ervoor nodig waren.
Ik heb nu nog een gasklephuis over met de 2 vacuumaansluitingen die ervoor nodig waren.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!