Verkoop cabrio?
Verkoop cabrio?
hey,
ik zit erover te denken om mijn huifkar weg te doen
maar rond wat voor vraagprijs zou ik kunnen gaan zitte denken jullie??
doe us een gooi.............
Merk: Opel
Type: Astra-F cabrio
Bouwjaar: 11-1997
Motor: C20XE
Options: Elektrische kap, elektrische ramen + spiegels, Linnen dak, Lederen interieur, stoelverwarming, eigelijk alles op airco na...
ik zit erover te denken om mijn huifkar weg te doen
maar rond wat voor vraagprijs zou ik kunnen gaan zitte denken jullie??
doe us een gooi.............
Merk: Opel
Type: Astra-F cabrio
Bouwjaar: 11-1997
Motor: C20XE
Options: Elektrische kap, elektrische ramen + spiegels, Linnen dak, Lederen interieur, stoelverwarming, eigelijk alles op airco na...
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!
jah, der staan er van zo'n 6 mille, maarjah dan zijn ze nog wel origineel... kweet wel, meerwaarde krijg je ernie door zegge ze dan... maarjah, 6 mille vink eiglijk wel weinig, alsk zie wat erin zitoenatje schreef:hahaha
heb je ook gekeken wat ze zo'n beetje op marktplaats vragen?
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik zou em niet onomgekeurd verkopen. Dan loop jij het risico namelijk. Volgens mij kost het voor jou ook maar 48 euro ofzo omdat je niet de uitgebreide omkeuring hoeft uit te voeren.Harm schreef:neej niet omgekeurd, kank evt nog wel doen....oenatje schreef: is ook omgekeurd naar c20xe?
hahaha je mag ut kope!!!
compleet met de rest
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Kwam ik jou onderlaatst niet tegen? Auto zag er erg goed uit voor wat ik zo even zag!
Waarom zou je hem weg willen doen?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
klopt ik kwam jou tege richting steenberge....pascal1109 schreef:Kwam ik jou onderlaatst niet tegen? Auto zag er erg goed uit voor wat ik zo even zag!
mjah, ik mag ut nie zegge maar: ik werk bij een saabtuner, en da lokt wel erg.... en zin om an iets nieuwers te beginne....
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
als jij een onomgekeurde auto verkoopt . bega je volgens mij een misdrijf.. als de volgende eigenaar de auto in puin rijdt ergens , en blok wordt gecontroleerd en blijkt wat anders in te zitten , komen ze naar jou toe omdat jij hem hebt ingebouwd..Harm schreef:hoezo risico?? begrijp ik nie....
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- forum-gebruiker
dan zeg je toch gewoon.. ik weet van nietsErwin_dude schreef:als jij een onomgekeurde auto verkoopt . bega je volgens mij een misdrijf.. als de volgende eigenaar de auto in puin rijdt ergens , en blok wordt gecontroleerd en blijkt wat anders in te zitten , komen ze naar jou toe omdat jij hem hebt ingebouwd..Harm schreef:hoezo risico?? begrijp ik nie....
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
dan heb je gewoon de niet uitgebreide keuring en ben je zo klaar, zowel in tijd als in euro'sHarm schreef:maar onder de 40% vermogenswinst maak het tog nie uit??
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Jawel, want ook onder de 40% toename dient je kentekenbewijs overeen te komen met de werkelijke voertuiggegevens. Je hoeft geen uitgebreide omkeuring te doen onder de 40%, maar wel zo'n omkeuring als ik heb gedaan.Harm schreef:maar onder de 40% vermogenswinst maak het tog nie uit??
Maar das gewoon een kwestie van afspraak maken bij de RDW. Is zo gepiept.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
-
- forum-gebruiker
maar dan kun je toch wel zeggen dat jij niets met motor te maken hebt,, dat ie er al in zat toen je hem gekocht hebt en dat je er helemaal geel doel over hebt, ? Maar jah,, als omkeuren maar 48 euro kost, dan zou ik niet twijfelen, dat is beter als onverzekerd rondrijdenErwin_dude schreef:daar hebben hun niks mee te maken..jij hebt die auto verkocht
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
werk bij autobedrijf tholen (bergen op zoom) wij zijn importeur van Maptun-performance onderdelen. (www.maptun.se) en we hebben ook een vermogensbank staan. dus niet gek dat ik miss tog een beetje die kant op ga neigen waar werk jij ergens???
Heb je het afstoffen bespaardTim82 schreef:Is dat echt zo (ervaring ofzo) of een aanname? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik aansprakelijk ben voor welk gevolg dan ook nadat ik een auto heb verkocht.
Ik ga eerst even m'n film afkijken, daarna miss m'n wetboek even afstoffen
Niels heb daar al eens een topic voor aangemaakt :
viewtopic.php?t=7397