c18xe en c18xel
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
c18xe en c18xel
Ik heb een astra met een motor c18xe en daarvan is de cilinderkop kapot.
Ik heb nog een c18xel motor liggen kan ik die zonder problemen overzetten, of de kop ervan gebruiken zonder dt ik hoef wat aan te passen.
mvg danny
Ik heb nog een c18xel motor liggen kan ik die zonder problemen overzetten, of de kop ervan gebruiken zonder dt ik hoef wat aan te passen.
mvg danny
viewtopic.php?t=5934
Lees het bovenstaande maar even door
Word hier iets meer op prijs gesteld als je je zelf eerst even voorstelt.
Lees het bovenstaande maar even door
Word hier iets meer op prijs gesteld als je je zelf eerst even voorstelt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: c18xe en c18xel
Ik ben niet zo pc held vertel me hoe ik foto's erop moet zetten, kan ik me nokken assen overzetten op de kop van de c18xel???
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
distributie los, dan nokkenaslagerkappen losmaken ( op volgorde!!! neerleggen) en dan de nokkenassen eruit pakken.
De C18XE nokkenassen weer monteren. lagerkapjes er weer op ( LET OP DE VOLGORDE) en vastdraaien met 8 Nm van binnenuit naar buiten toe werken zodat de assen gelijkmatig worden opgesloten.
Distributieriem er weer op en klaar.....
De C18XE nokkenassen weer monteren. lagerkapjes er weer op ( LET OP DE VOLGORDE) en vastdraaien met 8 Nm van binnenuit naar buiten toe werken zodat de assen gelijkmatig worden opgesloten.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ok man thanks ga het proberen je hoort wel hoe het gaat thanks nogmaalsLaagvlieger schreef:distributie los, dan nokkenaslagerkappen losmaken ( op volgorde!!! neerleggen) en dan de nokkenassen eruit pakken.
danny:
je moet ervoor zorgen dat je je foto's upload op een site: bijvoorbeeld www.picturetrail.com
even registreren en uploaden maar.
als je foto's online staan, klik je met je rechter muisknop op de foto en kies je voor eigenschappen.
kopieer de locatie van je foto.(adres: (url)) bijvoorbeeld http://pic20.picturetrail.com/VOL1621/1 ... 575319.jpg
deze link zet je tussen de img tags.
[img]hiertussen%20komt%20de%20link%20te%20staan[/img]
je moet ervoor zorgen dat je je foto's upload op een site: bijvoorbeeld www.picturetrail.com
even registreren en uploaden maar.
als je foto's online staan, klik je met je rechter muisknop op de foto en kies je voor eigenschappen.
kopieer de locatie van je foto.(adres: (url)) bijvoorbeeld http://pic20.picturetrail.com/VOL1621/1 ... 575319.jpg
deze link zet je tussen de img tags.
[img]hiertussen%20komt%20de%20link%20te%20staan[/img]