project astra gsi turbo
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Dan zou ik wel met hem kortsluiten dat het dan ook werkelijk einde van het jaar echt klaar is. Anders kan hij altijd weer gaan zeggen: "Ja ik heb het drukker gehad dan verwacht".
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
zo er wordt dus stiekem achter de schermen nog wel iets gedaan aan dit project
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
achter de schermen blijft dit project gewoon doorgaan!!
k heb vandaag de kooi uit elkaar gehaald en al die lelijke blauwe verf eraf gehaald en daarna alles gepolijst t was weer een kutkarweitje maar zo ziet het er alweer een beetje beter uit!
en daarna alles maar op de slaapkamer van mn zusje gezet want mijn kamer staat vol met een interieur
stoelen en bank en alle plastic kappen uit t interieur
het rommel kamertje ligt vol met gepolijste motoronderdelen en deurpanelen enz enz
dus mn ruimte begint op te raken
k heb vandaag de kooi uit elkaar gehaald en al die lelijke blauwe verf eraf gehaald en daarna alles gepolijst t was weer een kutkarweitje maar zo ziet het er alweer een beetje beter uit!
en daarna alles maar op de slaapkamer van mn zusje gezet want mijn kamer staat vol met een interieur
het rommel kamertje ligt vol met gepolijste motoronderdelen en deurpanelen enz enz
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Al een idee wanneer je alles in elkaar kan gaan zetten dan?gsipiloot schreef:alles maar op de slaapkamer van mn zusje gezet want mijn kamer staat vol met een interieur
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Altijd vervelend is dat idd. Heb je anders geen andere spuiter ofzo?gsipiloot schreef:euhh niet echt ligt een beetje aan de spuiter k heb namelijk de hoop op een vaste datum opgegeven elke x komt er weer iets bij of verandert er weer een afspraak enz enz
maar komt goed
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
@ erwin_dude t huilen stond mij ook nader dan t lachen toen ik dit zag!
@laagvlieger jawel alles compleet nieuw marcel (de schadehersteller/spuiter)is net de exorsist hij drijft de roest demoon uit!
@ rabbit als je minder plaatwerk hebt heb je ook minder gewicht om mee te zeulen dus dan ben je vanzelf sneller
@laagvlieger jawel alles compleet nieuw marcel (de schadehersteller/spuiter)is net de exorsist hij drijft de roest demoon uit!
@ rabbit als je minder plaatwerk hebt heb je ook minder gewicht om mee te zeulen dus dan ben je vanzelf sneller
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
nog steeds in de ellende... SCHIET OP
ik had al een tijd niet in dit topic gekeken en had al flink resultaat verwacht
wat die spuiter heeft gedaan kon je zelf ook wel thuis met een slijptol, is nog leuk ook, naja nadat je tranen hebt weggeveegd
ik durf mn skirts ook amper weg te halen en vraag me af of ie nog 1x door de apk komt voor februari
zo nee, zit het er voor mij ook (eindelijk) aan te komen
succes met opbouwen maar zet er wat vaart achter
ik had al een tijd niet in dit topic gekeken en had al flink resultaat verwacht
wat die spuiter heeft gedaan kon je zelf ook wel thuis met een slijptol, is nog leuk ook, naja nadat je tranen hebt weggeveegd
ik durf mn skirts ook amper weg te halen en vraag me af of ie nog 1x door de apk komt voor februari
zo nee, zit het er voor mij ook (eindelijk) aan te komen
succes met opbouwen maar zet er wat vaart achter
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi