wat probleempjes
wat probleempjes
Hey, heb nu 2 dagen gereden met de astra en heb het volgende opgemerkt.
Het accu lampje gaat steeds branden. als ik de lampen aanheb brand ie zwak. als ik de lampen + bijv. de blower aan heb dan gaat hij sterker branden.
De accu is 1 jaar oud en komt uit christian zijn auto. ziet er verder nog goed uit. Kan dit aan de dynamo liggen of zijn er nog meer mogelijkheden?
Ook bij het starten slaat hij soms 1 keer over. heeft dit wellicht met elkaar te maken?
Ook doen de standen 1 en 2 van de blower niet
Het accu lampje gaat steeds branden. als ik de lampen aanheb brand ie zwak. als ik de lampen + bijv. de blower aan heb dan gaat hij sterker branden.
De accu is 1 jaar oud en komt uit christian zijn auto. ziet er verder nog goed uit. Kan dit aan de dynamo liggen of zijn er nog meer mogelijkheden?
Ook bij het starten slaat hij soms 1 keer over. heeft dit wellicht met elkaar te maken?
Ook doen de standen 1 en 2 van de blower niet
Astra GSi 2.0 16v
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Dit was toch gewoon een standaard Astra GSI iets? dat het accu lampje licht brandde? ik had het ook gewoon en meen dat meerdere mensen hier het hadden. Bij mij zat er ook een gloednieuwe accu maar van het lampje verder nooit geen problemen gehad en inderdaad des te meer stroomverbruikers er aan gingen des te feller hij ging branden.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
ik heb het zelfde probleem nu ook sinds kort en toen stond ik met een leege accu,andere dynamo gehaald,die bleekt uiteindelijk ook verrot te zijn,oude dynamo weer terug gemonteerd en nooit meer ergens last van gehad behalve dat me accu lampiej nu gaat branden als ik me contact uit zet
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik heb daar inderdaad ook last van terwijl ik geen enkel probleem heb met de Accu of dynamo.Laagvlieger schreef:Zit hem vaak in het instrumentenpaneel.
Dan "lekt" de diode ietwat van het remvloeistofpeil lampje.
Dat is het meestal.
Als de dynamo goed bijlaadt en goede massa heeft dan hoef je je geen zorgen te maken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: