Remvoering melding?
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Remvoering melding?
Op de BC krijg ik de melding remvoering als ik de auto start.
Iemand een idee wat dit is? Zelf nooit van gehoord eig.
Iemand een idee wat dit is? Zelf nooit van gehoord eig.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Er gaat maar 1 draadje naar je remklauw, daar zit een kunststof sensortje aan, dat is m. Als je je wiel er af haalt zie je m meteen. Bij mij zijn ze allebei stuk gegaan bij het vervangen van m'n remblokken dus ik rij al geruime tijd met een melding die ik steeds moet wegklikken.
Wat kosten die sensortjes? Misschien toch eens nieuwe halen
Wat kosten die sensortjes? Misschien toch eens nieuwe halen
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Sensors is iets van 15 a 20 euro.
Maar in de tijd dat je 5 posts tikt kan je ook je auto opkrikken en even die sensor bekijken. Denkwijze, Remvoering --> melding, hmm even kijken, zou de sensor wellicht daar de buurt zitten? --> even kijken --> ah ik zie hem....kijken of ie nog heel is of dat er wat anders aan de hand is.
Niets meer dan logisch verstand gebruiken? Heeft niks met goed te maken, meer met gewoon doen en niet lullen.
En idd je kan 'm ook doorverbinden zoals QuerulouS zegt. Uitleggen hoe??
Ik pretendeer niet goed te zijn.Niet iedereen is zo goed als Baas J natuurlijk.
Maar in de tijd dat je 5 posts tikt kan je ook je auto opkrikken en even die sensor bekijken. Denkwijze, Remvoering --> melding, hmm even kijken, zou de sensor wellicht daar de buurt zitten? --> even kijken --> ah ik zie hem....kijken of ie nog heel is of dat er wat anders aan de hand is.
Niets meer dan logisch verstand gebruiken? Heeft niks met goed te maken, meer met gewoon doen en niet lullen.
En idd je kan 'm ook doorverbinden zoals QuerulouS zegt. Uitleggen hoe??
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ja, man, cool ik heb ook check-control... Ik heb nooit storingen...QuerulouS schreef:hup, doorverbinden die hap, en hebt er nooit meer last van.
Alleen even om de x aantal km. je voering controleren!
Halloooo, je koop toch niet één van de duurste versies van de Astra F om geen gebruik te maken van de gebruiksgemakken die de auto levert... Zonde om door te verbinden...
(OK, OK, ik gebruik het ook weleens als tijdelijke oplossing... )
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Hehe nee idd, als je de auto normaal gebruikt dan zou ik ook wel voor die werkende sensor gaan. Ik ben in een half jaar al aan de 3e set remblokken toe en de wielen liggen er gemiddeld zo'n 3x per week af, ik hou het zelf wel bij. Toen ik de Astra kocht was ik wel verbaasd over al die dingen die er op zitten. Zelfs een stopwatch in de boordcomputer! Dat kan niet anders zijn bedoeld dan een laptimer voor de Nordschleife
Anyway goeie tip dat doorverbinden, had ik zelf nog niet bedacht. Dit weekend maar even ten uitvoer brengen, ben ik van de "Bremsbelage" melding af (importje )
Anyway goeie tip dat doorverbinden, had ik zelf nog niet bedacht. Dit weekend maar even ten uitvoer brengen, ben ik van de "Bremsbelage" melding af (importje )
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
wat moet zo'n ding kosten?RedBill schreef:Ja, man, cool ik heb ook check-control... Ik heb nooit storingen...QuerulouS schreef:hup, doorverbinden die hap, en hebt er nooit meer last van.
Halloooo, je koop toch niet één van de duurste versies van de Astra F om geen gebruik te maken van de gebruiksgemakken die de auto levert... Zonde om door te verbinden...
C20NE
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
De sensor? Of bedoel je de oorspronkelijke nieuwprijs van een GSi C20XE?QuerulouS schreef:wat moet zo'n ding kosten?RedBill schreef:Ja, man, cool ik heb ook check-control... Ik heb nooit storingen...QuerulouS schreef:hup, doorverbinden die hap, en hebt er nooit meer last van.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
lol, nee de sensorRedBill schreef:QuerulouS schreef:RedBill schreef: Ja, man, cool ik heb ook check-control... Ik heb nooit storingen...
C20NE