Probleempje bedrading neon.
-
- forum-gebruiker
Probleempje bedrading neon.
Hallee,
Ik zit met minuskuul probleem maar toch iritant heej Kheb neon besteld en binnen gekregen. 4 buizen met draden een controller box en een stekkertje waar die 4 draden in moeten van de buizen. Dit stekkertje heeft een snoer van 2 meter en moet vanuit het motor gedeelte naar binne, maar kan geen geschikt gat vinde Het moet een gat zijn van 2,5 cm anders past het dus egt nie.
Ik heb geen zin om gaten te boren, dat lijkt me ook geen slim plan.
Iemand hier ervaring mee, of enig idee?
alvast bedankt.
Grz T-J
Ik zit met minuskuul probleem maar toch iritant heej Kheb neon besteld en binnen gekregen. 4 buizen met draden een controller box en een stekkertje waar die 4 draden in moeten van de buizen. Dit stekkertje heeft een snoer van 2 meter en moet vanuit het motor gedeelte naar binne, maar kan geen geschikt gat vinde Het moet een gat zijn van 2,5 cm anders past het dus egt nie.
Ik heb geen zin om gaten te boren, dat lijkt me ook geen slim plan.
Iemand hier ervaring mee, of enig idee?
alvast bedankt.
Grz T-J
Mijn auto is niet te laag, de drempels in Nederland zijn veel te hoog.
als hij niet door het bestaande gat past zou ik je draadjes gewoon door knippen naar binnen voeren en daarna ze weer aan elkaar maken want die 2,5 cm heb je nodig voor je box neem ik aan? of gwn je kabeltjes verlengen
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
-
- forum-gebruiker
ja ik heb zon multicolor magmaglow neon pakket. Die heeft controller box. Daar moet snoer aan mee een connector van 2 cm breed. Daar zit snoer aan van 2 meter met een plaatje met nog eens 4 van die connectortjes. Die draad met die connector die in die box moet, die moet naar binne maar hoe
Mijn auto is niet te laag, de drempels in Nederland zijn veel te hoog.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid