ik heb hier op het forumal de nodige zokacties gedaan en ook meerdere topics tegen gekomen met oplossingen en alles ut geprobeerd maar het probleem bljft nog steets en dat is
ik heb origineel cv van opel erin zitten en eritng alarm van bosch in(bl344)
als ik met de afstandbedining de deuren dicht doe gaan ze meteen weer open, nu heb ik hier nog 2 deuren met de zelfde motortjes en dus motortjes verwisseld en bijft het doen
maar als ik de besturders kan de stekker uit de motortje haal dan is het wel goed alleen gaat 1 deur niet op slot
nu heb ik dan 1 gecleande deur in zitten dus zonder deurgrepen
normaal zi an de binnenkant 1 sensor die de vergrendeling regeld als je met de sleutel op slot zou doen maar die zit er in 1 deur niet in maar heb wel alles gebprobeerd dus ok aangesloten massa erop gehad enz maar probleemblijf zich voor doen
iemand een idee?
cv probleem
als de auto weer vanzelf openspringt, betekent het meestal dat 1 van de sloten niet goed sluit.
en doordat jij de stekkers heb losgehaald, lijkt het dat er iets mis is met de bestuurderskant.
heb je het ook al geprobeerd met de motor los van het slot?
en doordat jij de stekkers heb losgehaald, lijkt het dat er iets mis is met de bestuurderskant.
heb je het ook al geprobeerd met de motor los van het slot?
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
haha waarom een volkswagen?boerbeun schreef:had als ik jou was een volkswagen gekocht
zit er geen draadbreuk/kortsluiting in 1 van de motortjes? of heb je nog geen andere van iemand geprobeerd?
heb ik al gereden zowel golf gti 16V en golf g60
maar blijf erbij dat astra toch beter rijd
en zoals ik in een aantal berichten terug al had geschreven ik heb hier nog 2 deuren staan met motortjes en die ook al geprobeerd dus aan de motortjes lig het niet of ze moeten alle 3 een breuk hebben maar dat lijk mij wel heel sterk
maar vandaag de bosch alarm eruit gehaald en prostar erin gebouwd
werk weer super
nu alleen de cv over zetten waarvan ik wel zeker weet dat die werkt want die zat in me oude auto dus probleem opgelost, nouja niert opgelost maar een altanatief gevonden
maar iedereen bedankt voor het mee denken
thnx