elektrische ramen werken goed, alleen verwarming niet..
elektrische ramen werken goed, alleen verwarming niet..
ik heb laatst van een donor astra deuren meegenomen. Helaas zaten de spiegels er niet bij, en heb ze bij jeroen gehaald (hier op 't forum).
Nu doet alles het perfect en heb vol benutte draadboom gebruikt. De elek. ramen, elek. spiegels doen het goed, maar alleen de spiegelverwarming doet het niet, ik neem aan als je op het knopje drukt dat het lampje moet gaan branden? ik voel ook geen warmte op de spiegels.
wie weet wat meer?
Nu doet alles het perfect en heb vol benutte draadboom gebruikt. De elek. ramen, elek. spiegels doen het goed, maar alleen de spiegelverwarming doet het niet, ik neem aan als je op het knopje drukt dat het lampje moet gaan branden? ik voel ook geen warmte op de spiegels.
wie weet wat meer?
C20NE
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Weet je zeker dat je het relais wel geplaatst hebt? Ik denk namelijk dat je dat vergeten bent...
Als je het knopje indrukt schakelt er een relais dat in je zekeringenkast zit. ALs je auto van oorsprong niet met elektrische spiegels was uitgerust zit dat relais er ook niet ingeprikt. Kun je wel gemakkelijk alsnog doen, maar zonder werkt de verwarming niet.
Volgens mij heb ik nog wel zo'n relais liggen.
Als je het knopje indrukt schakelt er een relais dat in je zekeringenkast zit. ALs je auto van oorsprong niet met elektrische spiegels was uitgerust zit dat relais er ook niet ingeprikt. Kun je wel gemakkelijk alsnog doen, maar zonder werkt de verwarming niet.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
hey, dat is info wat ik wilde horen!RedBill schreef:Weet je zeker dat je het relais wel geplaatst hebt? Ik denk namelijk dat je dat vergeten bent...
mijn auto was daarvoor inderdaad niet op uitgerust, je wil niet weten wat voor'n zielige draadboom ik in de deur had zitten.. Alleen de speakerdraad!
en zelfs die gebruikte ik niet eens, had mijn eigen draad getrokken, die andere gaten zijn voor een aftermarket centrale deurvergrendeling en elektrische ramen.
ik zou wel heel graag je relais overnemen, mits je hem kan vinden.
edit: ik zal nog een foto plaatsen van me zekeringen kastje, dan kunnen jullie me helpen waar ik hem moet plaatsen.
C20NE