motorstoringslamp
motorstoringslamp
Goedemorgen heren,
Gisteren laat en vandaan in de morgen (nu net), brandde een aantal keren mijn motorstoringlamp. Ging aan/uit, maar wat mij opviel is: Het gebeurde toevallig bij koud motor (gisteren als vandaag), als die warm was totaal geen enkel probleem!
Auto schokt niet, doet niet anders dan normaal, rijd als een zonnetje!
Ik zal hem vandaag uit laten lezen, maar dacht ik vraag het hier ook maar eens.
Heeft een van jullie ook zoiets gehad en wellicht uitgelezen?ervaring, wat het ZOU kunnen zijn als die dus alleen met koud motor een aantal keren aan en uit gaat?
En wat kost trouwens uit laten lezen?
Hartelijk dank voor jullie antwoorden!
groeten
Gisteren laat en vandaan in de morgen (nu net), brandde een aantal keren mijn motorstoringlamp. Ging aan/uit, maar wat mij opviel is: Het gebeurde toevallig bij koud motor (gisteren als vandaag), als die warm was totaal geen enkel probleem!
Auto schokt niet, doet niet anders dan normaal, rijd als een zonnetje!
Ik zal hem vandaag uit laten lezen, maar dacht ik vraag het hier ook maar eens.
Heeft een van jullie ook zoiets gehad en wellicht uitgelezen?ervaring, wat het ZOU kunnen zijn als die dus alleen met koud motor een aantal keren aan en uit gaat?
En wat kost trouwens uit laten lezen?
Hartelijk dank voor jullie antwoorden!
groeten
Quitters never win and Winners never quit!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Uitlezen zal je tussen de 10 en 25 euro kosten, of als ze aardig zijn niets... Ik zou eerst zorgen dat je weet wat de tech aangeeft, anders wordt het hier toch allemaal speculatie... Succes!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Ik begrijp het Redbill, dankje. Maar ik had ook een keer gehoord, dat er niets uit kon komen van het uitlezen. Dus dat het systeem niets onthoudt ....Wat zou ik moeten doen, als dit zou gebeure?RedBill schreef:Uitlezen zal je tussen de 10 en 25 euro kosten, of als ze aardig zijn niets... Ik zou eerst zorgen dat je weet wat de tech aangeeft, anders wordt het hier toch allemaal speculatie... Succes!
Bedankt!
Quitters never win and Winners never quit!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
De storingen behoren bewaard te blijven tenzij je de accu meer dan 10 minuten loskoppelt of meer dan 16? keer de auto op en van contact hebt gezet. Zag daar laatst iets over in één van die filmpjes van Laag.DarkRider schreef:Ik begrijp het Redbill, dankje. Maar ik had ook een keer gehoord, dat er niets uit kon komen van het uitlezen. Dus dat het systeem niets onthoudt ....Wat zou ik moeten doen, als dit zou gebeure?RedBill schreef:Uitlezen zal je tussen de 10 en 25 euro kosten, of als ze aardig zijn niets... Ik zou eerst zorgen dat je weet wat de tech aangeeft, anders wordt het hier toch allemaal speculatie... Succes!
Bedankt!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
je zou het zelf ook eventueel kunnen proberen met de paperclip methode?
misschien dat dat al een indicatie kan geven...
misschien dat dat al een indicatie kan geven...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.