GT centrale vergrendeling op originele kabelboom
GT centrale vergrendeling op originele kabelboom
weet iemand waar ik de GT-alarm centraledeurvergrendeling op de originele kabelboom moet vast maken?
moet ik dan bij de zekeringenkast wezen?
moet ik dan bij de zekeringenkast wezen?
C20NE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
hoe ziet ie er dan uit? ik weet echt niet waar ik naar moet zoeken.
Ik heb zelfs de computer in me handen gehad maar er zat niks achter
als ik een draad volg, vanuit de draadboom in de passagiersdeur van de cv, dan gaat die draad richting de passagiersstoel (verder heb ik nog niet kunnen kijken)
anders trek ik de stoel er morgen uit, en kijk ik waar die draad naartoe gaat. Want het lijkt wel of ie ineen keer die kant op gaat. (en ik weet zeker dat het die draad is, ik heb hem doorgemeten)
Ik heb zelfs de computer in me handen gehad maar er zat niks achter
als ik een draad volg, vanuit de draadboom in de passagiersdeur van de cv, dan gaat die draad richting de passagiersstoel (verder heb ik nog niet kunnen kijken)
anders trek ik de stoel er morgen uit, en kijk ik waar die draad naartoe gaat. Want het lijkt wel of ie ineen keer die kant op gaat. (en ik weet zeker dat het die draad is, ik heb hem doorgemeten)
C20NE
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Wanneer je rechts bij je passagier de eerste kap los hebt gehaald dan zie je idd een aantal relais zitten. Deze rail met relais moet je even los schroeven want hierachter zit zeg maar die dempingsmat en helemaal daarachter zit je kiekert verborgen
De kieker is een zwart kastje overigens ongeveer zo groot als een sigarettenpakje met de tekst kiekert vrij groot erop je kunt m niet missen
De kieker is een zwart kastje overigens ongeveer zo groot als een sigarettenpakje met de tekst kiekert vrij groot erop je kunt m niet missen
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
hey, het is gelukt (zocht me een end weg, maar kwam er achter dat ik geen Kiekert heb, alleen de stekker ) Alleen de cv van de rechterportier gaat alleen open en nooit meer dicht. Heb hem onderzocht en kwam tot conclusie dat de bestuurders cv (5 pikkies) en de passagiers cv (6 pikkies) van elkaar verschillen.
Dus moet even een cv van de sloop halen met 5 stekker aansluiting.
voor het eerst dat de achterklep met een cv dicht en open gaat! Whoohoo!
(moest altijd mijn sleutel uit mijn contact halen en daarmee openmaken werd er gek van. maar zal het nog missen )
Dus moet even een cv van de sloop halen met 5 stekker aansluiting.
voor het eerst dat de achterklep met een cv dicht en open gaat! Whoohoo!
(moest altijd mijn sleutel uit mijn contact halen en daarmee openmaken werd er gek van. maar zal het nog missen )
C20NE
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Kom je er heel karig vanaf.QuerulouS schreef:jep, ik heb een ingevoerde, en had alleen speakerdraad in me deuren voor de rest helemaal niks.. !
geen cv,
geen elek. ramen,
geen elek. spiegels,
geen elek. dakraam
De mijne is ook ingevoerd en had zelfs voorbereiding voor stoelverwarming erin zitten, naast voorbereiding op alle opties die jij noemt.
Nu was die van mij wel redelijk kaal geleverd. Geen elektrische ramen en spiegels etc. Alleen dakraam, mistlampen voor, af fabriek alarmsysteem en boardcomputer waren als niet-standaard Duitse opties geleverd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
het signaal van mijn GT alarm is waarschijnlijk te zwak om de originele cvmotoren te kunnen bedienen.
Vaak weigerd of de linker cv, of de rechter cv. (de kiekert is NIET gemonteerd)
Nu wil ik de kiekert wel monteren, om zo de cvmotoren wel goed te laten functioneren. Maar op welke draden moet ik nu de GT draden monteren??
Vaak weigerd of de linker cv, of de rechter cv. (de kiekert is NIET gemonteerd)
Nu wil ik de kiekert wel monteren, om zo de cvmotoren wel goed te laten functioneren. Maar op welke draden moet ik nu de GT draden monteren??
C20NE
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
de gt alarm geeft een signaal weg, en dat signaal heb ik opgevangen door die op de draden te zetten van de originele cvbedrading.
er zitten nu originele cv motoren in, ook heb ik een kiekert tot mijn beschikking, maar om alles werkende te krijgen moet ik eerst weten hoe ik dat gt alarm op die kiekert moet aansluiten.
Dus mijn vraag is, waar moet ik de draden (die van mijn GT alarm afkomen) op vast maken. Ik had iets gelezen van "negatief monteren". wat wordt daarmee bedoelt?
er zitten nu originele cv motoren in, ook heb ik een kiekert tot mijn beschikking, maar om alles werkende te krijgen moet ik eerst weten hoe ik dat gt alarm op die kiekert moet aansluiten.
Dus mijn vraag is, waar moet ik de draden (die van mijn GT alarm afkomen) op vast maken. Ik had iets gelezen van "negatief monteren". wat wordt daarmee bedoelt?
C20NE