gasklephuis
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
bij een fatsoenlijke dealer kan je wel even op het uitlezen wachten hoor
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Ja dealers is net gefuseerd laat maar zeggen.Met alle dealers in de buurt citoen/opel/chervolet Dus is een beetje alles op afspraak laat maar zeggen.Als je daar binnekomt kan je kiezen uit 7 balie's. Maarja ga het gewoon proberen als me gsi aan de tech heb gehangen en het blijkt mn LMM te zijn neem ik m graag van je over
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
velserbroek
Ben je zeker bij de opel in velserbroek geweest.Nick(GSI) schreef:Ja dealers is net gefuseerd laat maar zeggen.Met alle dealers in de buurt citoen/opel/chervolet Dus is een beetje alles op afspraak laat maar zeggen.Als je daar binnekomt kan je kiezen uit 7 balie's. Maarja ga het gewoon proberen als me gsi aan de tech heb gehangen en het blijkt mn LMM te zijn neem ik m graag van je over
we horen het wel wat het is.
michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
bellenNick(GSI) schreef:heb gebeld kan vrijdag komen.
voor zulk soort gedoe gewoon gaan. Wat matt zegt, is 2 min werk max
nou ja, we horen het vrijdag dan he
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Nou bij de opel dealer in hoofddorp moet je een afspraak maken..pascal1109 schreef:bellenNick(GSI) schreef:heb gebeld kan vrijdag komen.
voor zulk soort gedoe gewoon gaan. Wat matt zegt, is 2 min werk max
nou ja, we horen het vrijdag dan he
Dan kan je je auto smorgens brengen en dan bellen zij jou wel als ze klaar zijn!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Maak een keer een afspraak met de Laagbaak, of Niels, want die heeft ook een tech in de werkplaats.
En wordt je niet naar huis gestuurd met "jaa... uitgelezen, maar alles geeft het goed aan, maak maar een afspraak voor 55 euro per uur, dan gaan we wel even een dag storing zoeken...".
En wordt je niet naar huis gestuurd met "jaa... uitgelezen, maar alles geeft het goed aan, maak maar een afspraak voor 55 euro per uur, dan gaan we wel even een dag storing zoeken...".
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
Haarlem
Mischien zie ik je daar ook nog wel.
Moet daar namelijk ook zijn voor div klein spul (schroefjes enz).
succes
enne het kan zeker geen kwaad om een keer naar niels te gaan.
Voor dat ik bij niels was geweest was me gsi een drama elke keer wat.
Het voordeel is dat niels de auto wel kan dromen want zo heeft hij bij mijn gsi heel veel dingen veranderd die fout waren (gemonteerd).
Moet daar namelijk ook zijn voor div klein spul (schroefjes enz).
succes
enne het kan zeker geen kwaad om een keer naar niels te gaan.
Voor dat ik bij niels was geweest was me gsi een drama elke keer wat.
Het voordeel is dat niels de auto wel kan dromen want zo heeft hij bij mijn gsi heel veel dingen veranderd die fout waren (gemonteerd).
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
bij de opel dealer geweest.
computer er aan gehangen. geen foutmeldingen te zien wat test fases uitgevoert. alles werkte zoals het hoort. met de tech 1 stationair proberen omlaag te halen werkte NIET. na 1uur stonden er 5monteurs om me auto heen ze denken dat me stappenmotor dus kapot is. dus als me auto terug is van de spuiter maar even een andere monteren en kijken wat ie dan doet.
me auto stond over te koken na een half uur stationair gedraait te hebben op de brug hebbe ze gelijk even me fan gefixt
goeie service daar
computer er aan gehangen. geen foutmeldingen te zien wat test fases uitgevoert. alles werkte zoals het hoort. met de tech 1 stationair proberen omlaag te halen werkte NIET. na 1uur stonden er 5monteurs om me auto heen ze denken dat me stappenmotor dus kapot is. dus als me auto terug is van de spuiter maar even een andere monteren en kijken wat ie dan doet.
me auto stond over te koken na een half uur stationair gedraait te hebben op de brug hebbe ze gelijk even me fan gefixt
goeie service daar
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: