Nieuwe uitlaatjes maken
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Nieuwe uitlaatjes maken
Laatste tijd beetje creatief geweest met staal, gister een Calibra V6 gedaan. Staat nu nog een Astra F cabrio klaar voor een complete uitlaat inclusief spruitstuk en race kat. Foto's daarvan volgen later op de week.
Calibra met 2x black chroom ovalen eindstyling
Calibra met 2x black chroom ovalen eindstyling
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
een jongen uit friesland waar ik de turbo klauwen ophaalde en ik aankomende week ook een champion interieur ophaal voor weinig geld heeft een tijd geleden ook zo en "cliff"edition gesloopt,
bekende uit het "opelwereldje" in friesland waren heel erg geschokt dat hij die had gesloopt maar ik heb geen idee wat die speciale editie inhoud?
bekende uit het "opelwereldje" in friesland waren heel erg geschokt dat hij die had gesloopt maar ik heb geen idee wat die speciale editie inhoud?
idd ik heb daar ook geen idee vanDelax80 schreef:
en een dtm edition zijn ook duurder als een normale maar die hebben toch ook niks extra's......
maar de uitlaat ziet er netjes uit man!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Kan er idd maar 1 zijn in Fryslan.
DTM edition had wel extra's trouwens!
Oliedruk en accuspanning meter in middenconsole, in zelfde stijl als de instrumenten met origineel witte tellerplaten.
En ze waren gelimiteerd, met zo'n leuke Badge op het dash.
En volgens mij waren ze automatisch full options.
Die DTM die ik destijds in onderhoud had zat alles op en aan in elk geval.
DTM edition had wel extra's trouwens!
Oliedruk en accuspanning meter in middenconsole, in zelfde stijl als de instrumenten met origineel witte tellerplaten.
En ze waren gelimiteerd, met zo'n leuke Badge op het dash.
En volgens mij waren ze automatisch full options.
Die DTM die ik destijds in onderhoud had zat alles op en aan in elk geval.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: