Tim82 schreef:
De 24e hoop ik naar Mysteryland te gaan, als ik nog een kaartje kan vinden voor een niet-absurde prijs, dus ik laat die meeting even aan me voorbij gaan!
Das de 23e Tim,ik gaat namelijk ook!!!
Hmm je hebt gelijk.. Irritant dat die kalender van XP begint op een zondag, raak altijd in de war Ligt zeker aan m'n Amerikaanse instelling..Paintballer schreef:Tim82 schreef:
De 24e hoop ik naar Mysteryland te gaan, als ik nog een kaartje kan vinden voor een niet-absurde prijs, dus ik laat die meeting even aan me voorbij gaan!
Das de 23e Tim,ik gaat namelijk ook!!!
als die lui van die drankfabriek of weet ik veel wie.. je met die sticker zien rijden krijg je 25 euro.. ( was eerder zo )gsipiloot schreef:ik ben niet zo geweldig slim denk ik maarre wat bedoel je hier mee.....Erwin_dude schreef:bitte ein bit kan je 25 eur. oplevere als ze je daarmee zien rijde
Kan ik me voorstellen. Je hebt ook wel gelijk. Gelukkig zal dat ras uitsterven. Zodra de golfjes IV en V en de Astra G OPC's goedkoper zijn geworden stappen die sjonnies toch over. Alleen de echte liefhebbers zullen veel geld en tijd steken in het conserveren van hun echte GSi, en dan is de auto CULT geworden.Tim82 schreef:Edit; het grootste minpunt aan deze auto is dat elke sjon met een gare Astra al dan niet voorzien van de nodige 'upgrades' rondrijdt. Ik was pas over die drempel heen toen ik zelf achter het stuur ging zitten van een GSI.
Daar kan ik me ook helemaal in vinden! De Astra gsi is gewoon een heel ander imago waard!RedBill schreef:Kan ik me voorstellen. Je hebt ook wel gelijk. Gelukkig zal dat ras uitsterven. Zodra de golfjes IV en V en de Astra G OPC's goedkoper zijn geworden stappen die sjonnies toch over. Alleen de echte liefhebbers zullen veel geld en tijd steken in het conserveren van hun echte GSi, en dan is de auto CULT geworden.Tim82 schreef:Edit; het grootste minpunt aan deze auto is dat elke sjon met een gare Astra al dan niet voorzien van de nodige 'upgrades' rondrijdt. Ik was pas over die drempel heen toen ik zelf achter het stuur ging zitten van een GSI.
ma da ligt aan de persoon wie er in rijdtDelax80 schreef:die van mijn trilt en piept aan alle kanten maar maakt me nix uit. hij rijdt gewoon geweldig.Tim82 schreef:. Geen rammeltjes, geen gepiep .
LOL, dit kon ik gezegd hebben...Tim82 schreef:Edit; het grootste minpunt aan deze auto is dat elke sjon met een gare Astra al dan niet voorzien van de nodige 'upgrades' rondrijdt. Ik was pas over die drempel heen toen ik zelf achter het stuur ging zitten van een GSI.
Tim82 schreef:Thanks for een warm welkom jongens!
In de tussentijd ben ik zelf nog even naar Zandvoort gegaan. Nationaal Oldtimer Festival, maar ik kwam voor het vrij rijden. Heerlijk weer bij aankomst, en ingeschreven voor de allerlaatste sportsessie laat in de middag. Uiteraard kwam het met bakken uit de lucht dus het was een spannend half uurtje Ondanks dat er geen misselijke auto's rondreden zoals een Delta Integrale Evo 16V was ik toch een van de snellere zoniet snelste op de baan met tijden van tegen de 2:40 per rondje
Weekend er op naar de Nurburgring (met de Renault Tuning Club ), lekker kamperen op Viktoria Station.
De "Bitte ein Bit" sticker is inmiddels vervangen door een mooi ring-stickertje..