wat heb je nou aan onderhoud als je hem praktisch niet gebruikt
is gewoon dat je, als je strax wel weer gemakkelijker zo'n ding kan betalen je niet meer hoeft te zoeken maar gewoon lekker in je eigen GSi kan stappen om wat doelloos rond te cruisen
schokt schokt en houdt in
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Hier nog één. Die van mij blijft, ookal heb ik eventueel in de toekomst een gezinsbak ERBIJ (Zafira B OPC). De GSi blijft. Is zo'n beetje mijn levenswerk van de afgelopen 4 jaar geweest, dat ding weer strak en betrouwbaar te krijgen...oenatje schreef:dat is iets wat ik NOOIT ga doen. mijn gsi verkopen.
als ik het niet meer kan betalen gaat ie de garage in en schors ik hem. maar dat gaat niet gebeuren
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden