koppie. bc binnenverlichting opgelost door OllieGsi.

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

koppie. bc binnenverlichting opgelost door OllieGsi.

Bericht door 16V »

heb een gecheurde olie water kanaal.
heb een andere kop wat zijn de kosten om het buisje erin te persen?
En kun je het overal laten doen of alleen bij de opel?
Heeft iemand trouwens een schema ik bedoeld de bedrading
van de boardcomputer en waar hij eventueel nog meer gezekerd
is bijvoorbeeld in het aparaat zelf.
mijn binnenverlichting begaf het namelijk gelijk met de boardcomputer
ze hebben kennelijk wat met elkaar gemeen of niet.
het bebeurde namelijk tijdens het aansluiten van de radio.
heb alle zekeringen bekeken en er is niks mis mee.
wat heb ik over het hoofd gezien?
met andere woorden......... heeeeeeeeeeeeelp!!!!
Je kunt me nooit teveel info geven.

alvast bedankt heren techneuten.
Laatst gewijzigd door 16V op 24 aug 2008 15:55, 2 keer totaal gewijzigd.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
OllieGsi
forum-gebruiker
Berichten: 134
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:51
Locatie: Simpelveld

Bericht door OllieGsi »

Busje erin kun je bij revisie bedrijven laten doen, in Tech archief staan een paar gegeven.
Persoonlijk weet ik van Donkers revisie(zuid Limburg) dat ze er ervaring mee hebben...

Dealer afgeven kan ook, maar volgens mij gaat het gewoon via hun naar een revisie bedrijf, en jij betaald meer....

Boordcomputer, binnenlicht en radio zitten op 1 zekering! Voorgisteren ook per ongeluk uitgeknalt, gewoon even kijken in je zekeringenkast links onder het stuur... meen dat het een blauwe(15A) zekering was :o
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

OllieGsi schreef:Busje erin kun je bij revisie bedrijven laten doen, in Tech archief staan een paar gegeven.
Persoonlijk weet ik van Donkers revisie(zuid Limburg) dat ze er ervaring mee hebben...

Dealer afgeven kan ook, maar volgens mij gaat het gewoon via hun naar een revisie bedrijf, en jij betaald meer....

Boordcomputer, binnenlicht en radio zitten op 1 zekering! Voorgisteren ook per ongeluk uitgeknalt, gewoon even kijken in je zekeringenkast links onder het stuur... meen dat het een blauwe(15A) zekering was :o
bedankt voor de info heb alle zekeringen bekeken maar mischien toch iets gemist. zal nog even goedkijken of dat het geval is.

maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
hopelijk kan ik vandaag eindelijk het boardcomputer binnen verlichting probleem oplossen.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.

Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

GSi Twente schreef:
16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.

Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas

heb ook een andere kop. ouwe is tot dat mijn nieuwe kop is geperst einstein.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

16V schreef:
GSi Twente schreef:
16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.

Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas

heb ook een andere kop. ouwe is tot dat mijn nieuwe kop is geperst einstein.
begrijp ik t nou goed en zit de kop die gescheurd is nog op t blok?
of heb je die er al af liggen en heb je er al een andere kop opzitten en laat je die ouwe gescheurde nu maken

of rij je nu nog door met die gescheurde kop???
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Bericht door Erwin_dude »

hij rijdt door met gescheurde kop en laat een andere revicere..denk ik....
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

Erwin_dude schreef:hij rijdt door met gescheurde kop en laat een andere revicere..denk ik....
juist red dat is de bedoeling
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

bestel dan gelijk maar een kompleet set waterslangen voor je motor
door de olie gaan die ook naar de kloten nu :lol:
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.

Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.

Geen ENE FLIKKER verandert.

kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
Laatst gewijzigd door pluggie op 31 aug 2008 04:09, 1 keer totaal gewijzigd.
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

Bericht door boerbeun »

ben inderdaad wel benieuwd naar dat verhaal pluggie :!:
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

pluggie schreef:Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.

Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.

Geen ENE FLIKKER verandert.

kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
Hmmm interessant pluggie kun je daar wat meer over vertellen.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9318
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

pluggie schreef:Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.

Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.

Geen ENE FLIKKER verandert.

kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
Dit verhaal is gewoon een typisch gevalletje KUT. Wat Plug nodig heeft is een nagekeken en afgeperste Coscast kop. Oude kop eraf, deze erop. Systeem goed spelen en nooit meer ellende hebben. Heb al gezegd dat ik em wel wil helpen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie