cilinderkop
- simon
- forum-gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 21 mei 2007 18:28
- Auto('s): 1992 ASTRA GSI16V C20XE, 1996 ASTRA GSI16V CARAVAN X20XEV.
- Locatie: oosterwolde fr
cilinderkop
heb een vraag . heb m'n koppakking lek . maar nou blijk m'n kop ook kapot te zijn. kerel waar ik hem heb staan zegd dat ie niet te repareren is. hij heefd nog wel een andere kop liggen en laat die dan reviceren. maar dat geintje kost even 600 euro meer { is dan andere kop plus revisie} klopt dat een beetje?
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Dat zijn wel ongeveer de prijzen ja... 450 euro voor revisie en 150 voor een ongereviseerde kop...
dit niet wat voor jou?
dit niet wat voor jou?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- simon
- forum-gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 21 mei 2007 18:28
- Auto('s): 1992 ASTRA GSI16V C20XE, 1996 ASTRA GSI16V CARAVAN X20XEV.
- Locatie: oosterwolde fr
weet eigenlijk niet presies waar ie kapot is . die kerel waar ik hem heb staan zegd dat het niet te maken is. komt gewoon kloten uit op dit moment ben net aan het verhuizen heb geen tijd om heen te gaan heb maandag de sleutel gekregen en moet zondag al verhuizen. maar waar zitten die buisjes in geperst dan?
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Vraag dat maar aan Plug, die van hem is alweer kapot.oenatje schreef:coscast scheurt minder makkelijk.
een ks kop met buisje erin geperst gaat ook niet meer kapot
Die buisjes zijn geperst in een oliekanaal. Het komt bij de KS koppen voor dat er een scheurtje ontstaat tussen de olie- en het koelkanaal in de kop. Door het buisje wordt dat lek gedicht. Er zijn echter niet veel bedrijven die deze reparatie beheersen. Ik zou je kop dus zeker niet latenweggooien...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- simon
- forum-gebruiker
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 21 mei 2007 18:28
- Auto('s): 1992 ASTRA GSI16V C20XE, 1996 ASTRA GSI16V CARAVAN X20XEV.
- Locatie: oosterwolde fr
hey bart hij is tussen de cilinders gescheurd man beweerd dat het echt niet te maken is. heb het vandaag toe gezegd, de kop die ik nu er op krijg komt morgen weer terug van reviecie, kop zou eerst op hun cross auto komen. krijg m'n oude kop wel mee. kwa motoren word daar echt niet gesukkeld zoon blokje word eerst helemaal uit elkaar getrokken getuned en dan in een cross auto. hij is ook nog bezig met een corsa b gsi kompleet uitelkaar gehaald. helemaal opnieuw spuiten van binnen en buiten . komt alleen een stoel in kooi en een tank. en een turbo motor met meer dan 300 pk. dus ga er van uit dat ie er wel verstand van heeft.
bull shit pas als de zuigers echt de kop van onder hebben verminkt is hij het weg gooien waard maar anders is ie gewoon te rep.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik