Echter vanavond, spelend met een vtec, een hoop rook onder de kap vandaan

Gelukkig heb ik altijd olie bij me, en kon ik dus rustig verder naar huis.
Thuis gekomen weer onder de kap kijken, weer pijlstok eruit

Ik zal dus wel een gigantische carter overdruk hebben, carter ontluchting licht al vrij en blaast zover ik net kon zien ook behoorlijk.
Nu denk ik dus dat me zuigerveren versleten zijn (ruim 260k op de klok)
Nu hoor en lees ik verschillende verhalen mbt zuigerveren vervangen.
- Als "hoon groeven" nog goed zijn alleen zuigerveren vervangen
- Er schijnen en soort "slijpstenen"op de markt te zijn, waarmee je de olie groeven kan maken en je dan de kleinste overmaat zuigerveren kan plaatsen?? Heb ik van een MG liefhebber
Maar misschien is het makkelijker/goedkoper om een ander onderblok te plaatsen (SEH of NE die laatste is wat makkelijker te vinden) Dilemma dus

Nu lijkt het me niet logisch dat er een andere reden kan zijn voor de overdruk of wel?