koppie. bc binnenverlichting opgelost door OllieGsi.
koppie. bc binnenverlichting opgelost door OllieGsi.
heb een gecheurde olie water kanaal.
heb een andere kop wat zijn de kosten om het buisje erin te persen?
En kun je het overal laten doen of alleen bij de opel?
Heeft iemand trouwens een schema ik bedoeld de bedrading
van de boardcomputer en waar hij eventueel nog meer gezekerd
is bijvoorbeeld in het aparaat zelf.
mijn binnenverlichting begaf het namelijk gelijk met de boardcomputer
ze hebben kennelijk wat met elkaar gemeen of niet.
het bebeurde namelijk tijdens het aansluiten van de radio.
heb alle zekeringen bekeken en er is niks mis mee.
wat heb ik over het hoofd gezien?
met andere woorden......... heeeeeeeeeeeeelp!!!!
Je kunt me nooit teveel info geven.
alvast bedankt heren techneuten.
heb een andere kop wat zijn de kosten om het buisje erin te persen?
En kun je het overal laten doen of alleen bij de opel?
Heeft iemand trouwens een schema ik bedoeld de bedrading
van de boardcomputer en waar hij eventueel nog meer gezekerd
is bijvoorbeeld in het aparaat zelf.
mijn binnenverlichting begaf het namelijk gelijk met de boardcomputer
ze hebben kennelijk wat met elkaar gemeen of niet.
het bebeurde namelijk tijdens het aansluiten van de radio.
heb alle zekeringen bekeken en er is niks mis mee.
wat heb ik over het hoofd gezien?
met andere woorden......... heeeeeeeeeeeeelp!!!!
Je kunt me nooit teveel info geven.
alvast bedankt heren techneuten.
Laatst gewijzigd door 16V op 24 aug 2008 15:55, 2 keer totaal gewijzigd.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Busje erin kun je bij revisie bedrijven laten doen, in Tech archief staan een paar gegeven.
Persoonlijk weet ik van Donkers revisie(zuid Limburg) dat ze er ervaring mee hebben...
Dealer afgeven kan ook, maar volgens mij gaat het gewoon via hun naar een revisie bedrijf, en jij betaald meer....
Boordcomputer, binnenlicht en radio zitten op 1 zekering! Voorgisteren ook per ongeluk uitgeknalt, gewoon even kijken in je zekeringenkast links onder het stuur... meen dat het een blauwe(15A) zekering was
Persoonlijk weet ik van Donkers revisie(zuid Limburg) dat ze er ervaring mee hebben...
Dealer afgeven kan ook, maar volgens mij gaat het gewoon via hun naar een revisie bedrijf, en jij betaald meer....
Boordcomputer, binnenlicht en radio zitten op 1 zekering! Voorgisteren ook per ongeluk uitgeknalt, gewoon even kijken in je zekeringenkast links onder het stuur... meen dat het een blauwe(15A) zekering was
bedankt voor de info heb alle zekeringen bekeken maar mischien toch iets gemist. zal nog even goedkijken of dat het geval is.OllieGsi schreef:Busje erin kun je bij revisie bedrijven laten doen, in Tech archief staan een paar gegeven.
Persoonlijk weet ik van Donkers revisie(zuid Limburg) dat ze er ervaring mee hebben...
Dealer afgeven kan ook, maar volgens mij gaat het gewoon via hun naar een revisie bedrijf, en jij betaald meer....
Boordcomputer, binnenlicht en radio zitten op 1 zekering! Voorgisteren ook per ongeluk uitgeknalt, gewoon even kijken in je zekeringenkast links onder het stuur... meen dat het een blauwe(15A) zekering was
maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
hopelijk kan ik vandaag eindelijk het boardcomputer binnen verlichting probleem oplossen.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaasGSi Twente schreef:Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
heb ook een andere kop. ouwe is tot dat mijn nieuwe kop is geperst einstein.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
begrijp ik t nou goed en zit de kop die gescheurd is nog op t blok?16V schreef:Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaasGSi Twente schreef:Dan ben je opzich best wel een achterlijke dakhaas, want op den duur krijg je vanzelf meer problemen, onder mom van gescheurde koelwaterslangen, gescheurde koppakking, verstoptte radiateur, wekenlang kosten aan olie en koelwater, en noem zo maar op.16V schreef: maar weet nog steeds niet wat de prijzen zijn van het buisje persen hahah
nou ga het gewoon doen en met mijn ouwe kop door rijden.
Maarja, een hobby mag wat kosten, toch?
heb ook een andere kop. ouwe is tot dat mijn nieuwe kop is geperst einstein.
of heb je die er al af liggen en heb je er al een andere kop opzitten en laat je die ouwe gescheurde nu maken
of rij je nu nog door met die gescheurde kop???
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.
Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.
Geen ENE FLIKKER verandert.
kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.
Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.
Geen ENE FLIKKER verandert.
kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
Laatst gewijzigd door pluggie op 31 aug 2008 04:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmmm interessant pluggie kun je daar wat meer over vertellen.pluggie schreef:Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.
Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.
Geen ENE FLIKKER verandert.
kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Dit verhaal is gewoon een typisch gevalletje KUT. Wat Plug nodig heeft is een nagekeken en afgeperste Coscast kop. Oude kop eraf, deze erop. Systeem goed spelen en nooit meer ellende hebben. Heb al gezegd dat ik em wel wil helpen.pluggie schreef:Of niet, kheb meer dan 2500 euro uitgegeven bij Erwin/Zomers/Niels/etc, mega radiator bij de radiatoren fabriek,
oh tis veel meer dan 2500 euro.
Alle slangen, 2x kopsets, koppakkingen, verzin het allemaal maar.
Mijn blok zeikt nog steeds olie als een gek in de koel.
Geen ENE FLIKKER verandert.
kZal der wel keer simpel topic van maken. Mogen jullie een poll invullen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)