geen bc
geen bc
vandaag heb ik me complete dashboord uit elkaar gerukt om effe wat draden door te meten conclusie.. de pulsgever is dus kapot.
De pulsgever die Raymond mij heeft opgestuurd werkt dus ook niet,dus ik ben opzoek naar een nieuwe,nu had ik tijdelijk me oude tellerbak er ingehangen met een vaste gever maar die heeft geen km teller meer,ja als ik 50 rij geeft ie 30 aan dus dat schiet ook niet echt op
De pulsgever die Raymond mij heeft opgestuurd werkt dus ook niet,dus ik ben opzoek naar een nieuwe,nu had ik tijdelijk me oude tellerbak er ingehangen met een vaste gever maar die heeft geen km teller meer,ja als ik 50 rij geeft ie 30 aan dus dat schiet ook niet echt op
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
-
- forum-gebruiker
Re: geen bc
snap je verhaal niet geen km teller ?? wat voor een klokken werk heb je er in danc18xe schreef:vandaag heb ik me complete dashboord uit elkaar gerukt om effe wat draden door te meten conclusie.. de pulsgever is dus kapot.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Die pulsgever van het technisch archief...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker