hoii, ik ben Marco
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
goeieavond!!!
je begint gelijk lekker man!!
als we het toch over onze 1e auto's hebben ... ik begon met een kadett 1.2 4 bak met 52 peekaaaaa's, met gsi voorbumpert en en en gsi achterlichten.. en wel 0,0 peekaaaaa's erbij.. en toen kwam er een schania in mn achterkant zitten met 4 km p/uur, auto aan puin,,
dusja .. nog meer weten?:P
veel lees plezier! en volgens mij moeten we met een paar noord hollanders gaan minimeeten!!!
veel plezier op t forum!!
laatahh
als we het toch over onze 1e auto's hebben ... ik begon met een kadett 1.2 4 bak met 52 peekaaaaa's, met gsi voorbumpert en en en gsi achterlichten.. en wel 0,0 peekaaaaa's erbij.. en toen kwam er een schania in mn achterkant zitten met 4 km p/uur, auto aan puin,,
veel lees plezier! en volgens mij moeten we met een paar noord hollanders gaan minimeeten!!!
laatahh
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
- Marco 2.0 gsi
- forum-gebruiker
okee dan, mijn auto is ook al geraakt door andere, maar gelukkig ligt mn auto nog niet aan puin. het zijn kleine plekjes op de bumper voor en achter, en natuurlijk geen briefje met een tel.nummerEKadett schreef:goeieavond!!!
laatahh
lijkt me btw leuk een noord-hollandse minimeeting
- Marco 2.0 gsi
- forum-gebruiker
Check www.vrijrijden.nl even voor alle info, agenda, dagindeling enz..
Per 20 minuten kost het 20 euro. Helm verplicht. Er zijn 3 klasses ingedeeld naar je snelheid. Toer, sport en race. In de toer wordt over 't algemeen echt rustig gereden. Vrijdag wordt een mooie dag, doordeweeks is namelijk altijd stukken rustiger dan in 't weekend.
Per 20 minuten kost het 20 euro. Helm verplicht. Er zijn 3 klasses ingedeeld naar je snelheid. Toer, sport en race. In de toer wordt over 't algemeen echt rustig gereden. Vrijdag wordt een mooie dag, doordeweeks is namelijk altijd stukken rustiger dan in 't weekend.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- Paintballer
- Oud-Clublid