2.0 16v c20xe uit 1994
Bwj 1992
kleur:Blauw e270
Toen ik haar kocht waren er een aantal dingen zwaar aan vervanging toe. zoals: remschijven en blokken uiteraart, en m'n achter schokbrekers. toen begon de ellende!. trots lkkr touren met me gsi en ik voelde al aan me schakel pook dat er iets niet klopte. als ik hard optrok schoot me pook laat maar zeggen door me achteraam. eenmaal thuis gelijk even gekeken toen bleek dus dat er geen 1 bout meer vast zat aan me motorsteun.dat had de vorige eigenaar/beunhaas wel even met een m8 draadeinde aan me bak en steun gelast.
dus gelijk met me vaders auto naar de opel dealer gereden en meteen maar 2motorsteunen besteld.wou het weer netjes gaan monteren en jahoor waar ik al bangvoor was geen schroefdraad meer in me bak. paar uur verder zaten me motersteunen weer helemaal zoals het hoort en met locktite voor het lostrillen van me bouten.

heb me interieur wat orgineler gemaakt. zoals orginelen km teller zat een digi dash in, een orgineel stuur, orginele schakelpook en gelijk maar nieuwe NEPlederen pookhoes en handremhoes voor 48euro ps/t

Nu is de buitenkant aan de beurt. heb vorige week me bumper en me skirt er af gehaald was van dat tunings spul

verdere plannen zijn:
nieuw hemeltje monteren
motor ruimte cleane
compleet nieuw uitlaat systeem
auto compleet nalopen op roest en andere ondegelijke dingen
orginele gsi voorstoelen zitten nu kuipstoelen in

een mooi audio systeempje inbouwen

orginele achterlichten
orginele spiegels zit van die m3 troep op.
sorry dat er geen foto's bij zitten maar die komen misschien morgen en anders van het weekend.
groetjes!!